Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence facebook (rengøringsfirma ?)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) Går med tanken om at lave en konkurrence på facebook for at sprede budskab ud. Er det en god ide, eller hvad mener i?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er en god ide eller ej kan jeg ikke svare på med så lidt information du bliver nød til at komme med lidt mere info. Eks hvad er budskabet, hvordan vil du fyre den der konkurrence af, hvordan vil du undgå price hunters osv... når du har svaret på disse spørgsmål så skal jeg nok fortælle dig om det er en god ide eller ej :-) 

Og til sidst men ikke mindst er det en facebook side vi her snakker om? 

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit budskab er at lave reklame til så mange som muligt . Samt at lave konkurrence bla. inde på facebook, da jeg er en nystartet virksomhed. Jeg arbejder med rengøring, vinduespolering, haver, samt bilpleje. Og jeg ville mene jeg ville kunne sprede mig meget ud til kunderne derinde fra .

Mit konkurrence svar ville være at : Vind en dags rengøring?

Håber at du kan hjælpe mig lidt nærmere nu på mine spørgelsmål?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vind en dags rengøring det er sguda genialt, hvis du så kunne kombinere det med en survey så ville det være super duper genialt, men hvad er formålet med konkurrencen at få din facebook side til at vokse eller at score nogle nye kunder?

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er din målgruppe private eller virksomheder?

Hvis det er private burde du gå efter velhavende, da det er lidt en luksus at få rengøring.

Hvis det er virksomheder, så bør du gå efter nyindflyttede i kontorbygninger måske?

Det er i hvert fald vigtigt at vide, når du laver din markedsføring :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  http://www.socialsuccess.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer er rigtigt effektive til at skaffe likes, men husk at køre konkurrencen gennem en tredje part - fx en Facebook App, hvor du kan samle data til senere brug :-)

Mvh Mads

http://www.socialsuccess.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en hånd med at få spredt en konkurrence så kontakt mig på: fbreklamer@gmail.com

Emil :-)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

N.J. Andersen:

Hvis det er private burde du gå efter velhavende, da det er lidt en luksus at få rengøring.

Hvis prisen er skarp er det også relevant for "almindelige" børnefamilier.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)