Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har en succes... men hvordan kommer jeg videres?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

lige de kolde tal :

omsætning :
2010 : 77.000
2011 : 166.000
2012 : 418.000
2013 : 587.000
2014 : 60.000 kr. bedre nu end på samme tid sidste år.

har et lager til en salgspris inkl. moms på 900.000 kr.<-- et stort lager er nødvendigt for mit produkt... ja nærmest jo større jo bedre! men samtidig bliver det ej heller fordærvet eller forældet... sætter jeg noget til salg idag for 300 kr. så får jeg også 300 kr. for det om 5 år. og ALT på mit lager kan sælges og vil også blive solgt!

jeg skylder intet på det har ingen kassekredit eller noget som helst.... alt er betalt!

nr. 2 ud af over 50 i min kategori på trustpilot med en score der er helt i top!

jeg har nu de sidste 2 måneder haft penge til at udbetale en løn til mig selv på 15.000 kr. pr. måned før skat. og kan ikke se hvad skulle gøre at jeg ikke kan fortsætte med det:)

mit "problem" er at jeg kan se jeg har en succes... jeg kan se kunderne er der og jeg kan se at jeg kan sælge mit produkt. jeg så et program om en lignende virksomhed i tyskland der på mindre end 3 år var gået fra de 4 stiftere til 450 ansatte... og tænker... det kan jeg jo også!!!!

men hvordan kommer jeg derhen?

jeg er ikke den fødte sælger... jeg er ikke typen der har det godt i rollen som ham der skal skaffe kapital... jeg kan ej heller helt forestille mig hvordan jeg kan sælge ideen til banken eller andre der gør at de siger jamen her er en million eller 3 sæt du bare igang:)

jeg befinder mig bedst i rollen som ham der skaffer produkterne der skal sælges og står for hvordan hjemmesiden skal se ud og være... er faktisk helst helt fri for kunde kontakt... og så er jeg sgu bare en dårlig sælger... har tit kunder jeg kan se jeg kunne have solgt for 500 kr. til men endte med at sælge for 200 kr. til dem.

tanken om at skulle sidde og sælge min ide til nogen for at få dem med på vognen... det løber nærmest koldt ned af ryggen på mig....

men jeg kan se at skal jeg komme derhen hvor jeg gerne vil være... nogen ansatte og jeg kan koncentrere mig om det jeg har lyst til og de kan lave det de er ansat til... det er min drøm! og kan se den kan nåes... men skal det være hurtigere end om 10 år at jeg har en stak ansatte.. ja så skal der mere til end at jeg selv sidder og leger med mit overskud...

men jeg er også bange for lige pludseligt at skulle betale af på en million eller 3 i banken.... for se nu hvis det ikke går... og det kunne have gået som det er nu uden gæld hvor tingene sker stille og roligt... og jeg vil under ingen omstændigheder sætte min fremtidige egen økonomi på højkant!

men hvor kan man henvende sig?
hvem snakker man med?
ja kort sagt... nogen der har nogen gode råd?

mvh.

er lige lidt hemmelig indtil videre:)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig sige det sådan her, du kommer ikke videre med alt det hemmeligheds fis. Hvordan har du egentlig tænkt dig at ansætte nogen uden at skulle fortælle dem hvad de skal lave ?. Og hvis du kun kan trække 15000kr ud om måneden til dig selv. Hvordan har du så tænkt dig at betale en medarbejder ?.

Og svaret på dit spørgsmål må være at du finder dig en mentor som har styr på alt det du søger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

michael :

ja undskyld at jeg ikke lige bræger ud hvad det er jeg laver og hvad min omsætning er for det... for der kunne jo ikke være nogen der så det og måske var lidt hurtigere end mig... og så var min drøm knust...! derfor er jeg lettere hemmelighedsfuld!

kan ikke lige se hvad du mener med at ansætte nogen uden at fortælle dem hvad de skal lave...?

og 15.000 om måneden er jo som det er nu.... min virksomhed kan vokse meget hvis mit lager blev større og min markedsføring også blev boostet...

synes generelt dit indlæg virker meget negativt og ikke særligt gennemtænkt... så hvis det er den form for skæld ud/eller du vil håne mig så bare hjælp nogen andre i stedet for!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jens petersen:
kan ikke lige se hvad du mener med at ansætte nogen uden at fortælle dem hvad de skal lave...?

Ja du vil jo ikke fortælle hvad du laver så du havde måske tænkt dig at folk skulle arbejde for dig med bind for øjnene. I din verden kan enhver du ansætter jo rende med "ide´n" så det kan du jo ikke risikere.

Find dig en mentor som gerne må være en af de tunge drenge i Dansk erhvervsliv. Så risikerer du heller ikke han render med din " idè"

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

michael : hjælp venligst nogen andre end mig.... for din hjælp har jeg ikke brug for!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et åbent forum, så du må bare lære at ignorere dem der vil hjælpe dig Skype-Surprised

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Og svaret på dit spørgsmål må være at du finder dig en mentor som har styr på alt det du søger.

Jeg synes faktisk at dette er et rigtigt godt svar!

Jeg har brugt mentorer on/off siden jeg var først i 20'erne, og har fået enormt meget ud af det. Prøv evt. at snakke med dit lokale erhvervskontor, jeg ved at der i dele af landet er nogle mentorordninger som de kan henvise til. Jeg fik engang henvist en pensioneret revisor, og han var virkelig god til at forklare mig basale ting omkring regnskab, hvilket jeg havde brug for dengang.

Mht. vækstkapital, så ville jeg ikke gå i banken efter ret meget mere end et par hundrede tusinde, medmindre det er til finansiering af bygninger, maskiner etc. Jeg er større tilhænger af business angels eller venture kapital til større beløb. Med dem får du "kloge" penge, dvs. du får adgang til viden og personer, som er gode til at vækste virksomheder, oveni. 

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i DK (sådan ca.) befinder du dig? - bare så man kan lure om man har mulighed for at hjælpe udover at skrive her hvor alle og enhver kan læse med på godt og ondt ;-)

R :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da bare at kaste sig ud i det. Ansæt en og se det som en investering! Giv det et år og se om det bagefter kan bære sin udgift.

Held og lykke med dit projekt Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk ikke Michaels svar er negative. Det er brugbar og konkret svar, som jeg faktisk er helt enig i. 

jens petersen:
ja undskyld at jeg ikke lige bræger ud hvad det er jeg laver og hvad min omsætning er for det... for der kunne jo ikke være nogen der så det og måske var lidt hurtigere end mig... og så var min drøm knust...! derfor er jeg lettere hemmelighedsfuld!

Her må jeg også være enig med Michael. Jeg tror ikke du vinder meget ved at være så cloak & dagger. Du gør det nok bare sværere for andre at komme med rådgivning. Hvis der findes helt generelle råd, der i alle brancher og på alle markeder kan gøre virksomheder til store succeser, så har jeg i hvert fald ikke hørt dem Stick out tongue 

Sagt på en anden måde, så vil du først få reel rådgivning, hvis du lader folk komme en smule tættere på. Det er helt fair, at du ikke ønsker at gøre det i et offentlig forum, men så er vi jo ligesom tilbage til Michaels råd om at finde en mentor. 

http://thefunck.blogspot.dk/

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)