Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os sætte os sammen og ringe ud!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ring amok dag i København

Lad os sætte os sammen og ringe ud!

Er du iværksætter og skal du have ringet til en masse kunder?

Det er jeg, og f#€king nervøs for det :)

Det er slemt nok at ringe til nye kunder - det er virkeligt svært at sidde alene og ringe!

Derfor tænker jeg, lad os sætte os et par stykker sammen et sted i København og ringe sammen.

Fordele:
• vi lærer af hinanden
• vi bruger gruppepres til noget positivt
• vi får en sjov dag

Krav:
• du skal ringe
• dette er ikke en hyggeklub - så i ringelokalet ringer man
• man skal have minimum 30 telefon numre med (så dagen ikke starter med at lede efter numre)


Lad os få nogle nye kunder og lad os få gang i forretningen.
Skriv her hvis du vil med, så vi finder en dag og et sted.


Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Bliver man ikke endnu mere fucking nevøs, mår flere er tilstede ;)?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Carlsson:
Det er jeg, og f#€king nervøs for det :)   Det er slemt nok at ringe til nye kunder

Hvorfor er du dog nervøs for det?  hvad er det du sælger ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Hvorfor er du dog nervøs for det?

Nervøs for at få et nej, nervøs for reaktionen fra de personer man ringer til, nervøs for at ende med at sige "øøøh" og ikke helt være skarp i sine svar, nervøs for at fucke up (selvom man ikke kan det) bl.a.

Da vi i sin tid startede med kold kanvas var vi også en del nervøse, selvom vi godt vidste hvad vi skulle sige. Men det var bare at springe ud i det, og efter mange mange kald, ved du præcist hvilke knapper du skal trykke på, og hvad du skal sige for at få en bestemt reaktion, som skaber endnu mere interesse i dit produkt/service. Vi startede ud med at arrangere møder med kunden, fordi vi troede de var nemmere at overtale "face2face". Men vi er blevet så skarpe sælgere, at mange aftaler kan lukkes direkte over telefonen :-) 

Men jeg ville sgu personligt være mere nervøs ved at have folk omkring mig, fordi der så ville være vidner til ens "fuck up". :-P Men væk med de tanker, og så er det bare i gang. Efter første opkald finder du ud af at "Hey, det var sgu da ikke så galt.", og så er det bare der ud af.  Held og lykke! 

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du går i krig med dit ringeprojekt, så synes jeg du skal overveje, hvordan du selv oplever at blive ringet op af en sælger, hvor du kan høre kollegerne kagle i baggrunden og gonggongen når de sælger noget...  Aaaargh !!! siger jeg bare (på trods af at jeg ikke laver andet end at ringe til kundeemner heeeele dagen, på vegne af alle mulige forskellige virksomheder)

En ting mere... skal du have noget ud af dagen, kommer du ingen vegne med 30 kundeemner -ud af 30 skal du regne med at du får fat i de 7 i første hug. Hvad vil du så? kime de resterende 30 ned resten af dagen, for at få at vide at den ansvarlige på området (stadigvæk) har fri i dag/sidder i møde til kl 15? (afhænger selvf af din målgruppe)

Dem du i virkeligheden kan lære rigtig meget af, er dem der ringer til din virksomhed, om det her fantastiske produkt som du ikke kan leve uden. Læg mærke til, hvad det er der gør at du bliver lidt små irriteret på dem... Og sørg for at du ikke selv gør det samme.

Alfa og omega er din ice-breaker. Hvordan du får mere end 10 sekunder. Ellers kan det være ligemeget hvad du ringer om -du når ikke til at præsentere det :)

Skriv hvis du har brug for hjælp ;)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det lyder spændende. Send mig en privatbesked :) 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Initiativet er som sådan fint - tror dog jeg ville være træt af al den snakken i baggrunden, fra folk der også forsøger at sælge.
Men igen, der kan være noget om at give hinanden gode tips :)

Held og lykke med det!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

et andet godt råd, jeg gerne vil give dig er,
test dig selv evt. på din smartphone´s diktafon.

Ha telefonen i hånden, gør som du ringer til et emne.
Lyt herefter til din intro - kør den nogle gange, og når du har gjort det,
så gå i gang med at kontakte for REAL.


Du vil opdage at med tiden, så gør du det bare, uden at tænke
nærmere over om du får et ja eller nej, eller om du kommer til
at virke nervøs - Hvis det du sælger er iorden, og du står 100% 
inde for det, hvad har du så at miste, andet end tid i begyndelsen.

Held og lykke med det.

JUST DO IT

Cool 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)