Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og billig mødebooking søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioer

Jeg har haft et agentur i nogle år, hvor jeg har brugt lejlighedsvis mødebooking til salg af skadesforsikringer for et selskab. Jeg har allerede en aftale med et bureau, men desværre er de ikke altid lige stabile. Jeg skal jo gerne have fyldt min kalender hver uge - og ikke bare engang i mellem. 

Findes der nogle herinde, som evt. arbejder selvstændigt med mødebooking (og ikke et helt bureau), som kunne tænke sig opgaven? I er velkomne til at skrive herinde, eller smide mig en PM med telefonnummer, så skal jeg kontakte Jer straks.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Master-benz

Du er velkommen til at skrive info til mig om opgaven hvis du vil bruge 5 min på det.

randrupjensen@gmail.com

Mvh.

Aron Jensen

info om mig. : 27 år. bor i århus, skal snart være far:) har arbejdet med mødebooking i 1½ år. min force er, at jeg ikke booker så mange møder, men sælger for mere ud af det og har en højere hitrate. Jeg er stabil, det er nr 2 i min force, jeg arbejder rigtig meget med at være stabil. 

jeg håber at høre fra dig. 

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aron,

Troede ikke du bookede møder mere? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  RR Marketing ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Master-Benz

Nu skriver du godt nok ,at det ikke skal være et telemarketingsbureau, men jeg tager chancen alligevel :)

Vi har mange års erfaring i mødebooking med rigtig mange forskellige typer virksomheder, hvor vi har været i dialog med alt fra tømrer til direktører, fra helt små virksomheder og til de allerstørste i Danmark. Vi har meget rimelige priser på mødebooking, og det betyder faktisk noget for os, at du får nogle gode møder (Kvalitetsmøder)

Du kan evt. læse mere om os på vores hjemmeside, hvor du kan læse lidt mere om mødebooking:

http://rr-marketing.dk/direkte-salg/modebooking

Mvh,

Martin Thorgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)