Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til kreativ virksomhed i Kbh. Anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en kreativ virksomhed hvor jeg laver film, grafisk design og hjemmesider og jeg skal aflevere min første udvidede selvangivelse her til juni. Er der nogen der kan anbefale en god revisor til at hjælpe med dette?

Jeg har en regnskabsmappe med godt styr på alle udgifter og indtægter, og har styr på det med momsindberetninger, men jeg har brug for hjælp til at regne ud hvad der kan trækkes fra af det filmudstyr jeg f.eks. har købt til virksomheden og hvordan man i det hele taget skriver en selvangivelse. Jeg er ret ny på dette område da det først er i år jeg er begyndt at have kunder og har derfor tænkt mig at få en revisor til at hjælpe mig med det. Gerne en som har erfaring med små kreative virksomheder.

Er nogen som kan anbefale en god revisor til dette i København?

De bedste hilsner,

Agnete H

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Agnete

Du kan lægge din opgave i udbud på Agera. Så vil 3 revisorer i København komme med et godt tilbud til dig.

Find en revisor i København her.

Ageras revisorer bliver løbende bedømt, så du kan se, hvilke revisorer andre har haft gode erfaringer med.

Find bedømmelser af revisorfirmaerne her.

Agera.dk er en service af Amino.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Agera:

Ageras revisorer bliver løbende bedømt, så du kan se, hvilke revisorer andre har haft gode erfaringer med.

Find bedømmelser af revisorfirmaerne

 

Pardon - lidt malurt, men hvordan skal man kunne bruge denne bedømmelse til noget som helst andet end hvad trustpilot heller ikke kan bruges til hvis man tænker sig om, når det ser ud til, at der trods "løbende bedømmelse", og flere tusinde registrerede virksomheder i systemet, i alt kun foreligger 45 bedømmelser, hvor flere kun har een bedømmelse, dertil er over 50% advokater og ikke revisorer... ?

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for svaret. Det vil jeg prøve. :)

Mvh. Agnete

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg bare vil tage det for hvad det er selvom det måske ikke er 100% pålideligt. Har bare brug for nogle tips. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny fra http://erhvervs-consult.dk kører i CPH er revisor og har bogholderi tilknyttet +  har filmvirksomheder i forvejen og er rimeligt pris og dygtig, så det er da et forslag - hvis han har tid - det ved jeg jo ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. :) Jeg fandt heldigvis en revisor der ikke var så dyr igennem en veninde som netop fandt nogle ting jeg slet ikke var klar over. Dejligt.

Og tak for rådene her også.

Mvh. Agnete

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)