Hej Amino'er. Som nogen af jer måske ved via BT, har rigtigt mange af Danmarks gymnasier fået studenterhuer der ikke passer i størrelsen, har misfarvninger eller andet. Vi har altså bestilt huer til ca 1.000kr, og er blevet målt størrelse af deres vejledere, men den hue vi så modtager lever ikke op til hvad det var til målingerne. Kort sagt: Det produkt som de har lavet til os passer ikke til hvad det var da de viste os dem. Næsten alle elever er trætte af firmaets elendige behandling af os, og når der bliver klaget sender de korkbånd (til at få huen til at passe, dette er dog LANGT fra optimalt og i nogle tilfælde skal der hele 7 lag korkbånd i for at den passer) eller giver os tilbud på halv pris for en ny studenterhue. Det er kun meget få der får en ny studenterhue i erstatning. Hvad kan vi gøre for at firmaet får en så stor straf som muligt? Det er en virkelig elendig kundeservice de har leveret til langt størstedelen af dette års studenter. Etisk korrekt eller ej, så er jeg blevet så sure på dem at jeg vil have de skal bøde for deres fejl Forbrugerombudsmanden er igang med at se på det. |
For det første skal du fjerne navnet på virksomheden herinde. Men ellers synes jeg de har fået deres straf - de er kommet på BT.dk og EB.dk, hvilket ikke kan være yderst godt for deres omdømme.
Ellers synes jeg du skal blive ved med, at ringe til dem og bede om jeres penge tilbage. Hvis I skal have pengene tilbage, så skal I også sende produkterne retur.