Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg nemmest dette firma ned med nakken?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Som nogen af jer måske ved via BT, har rigtigt mange af Danmarks gymnasier fået studenterhuer der ikke passer i størrelsen, har misfarvninger eller andet. Vi har altså bestilt huer til ca 1.000kr, og er blevet målt størrelse af deres vejledere, men den hue vi så modtager lever ikke op til hvad det var til målingerne. 

Kort sagt: Det produkt som de har lavet til os passer ikke til hvad det var da de viste os dem. 

Næsten alle elever er trætte af firmaets elendige behandling af os, og når der bliver klaget sender de korkbånd (til at få huen til at passe, dette er dog LANGT fra optimalt og i nogle tilfælde skal der hele 7 lag korkbånd i for at den passer) eller giver os tilbud på halv pris for en ny studenterhue. Det er kun meget få der får en ny studenterhue i erstatning. 

Hvad kan vi gøre for at firmaet får en så stor straf som muligt? Det er en virkelig elendig kundeservice de har leveret til langt størstedelen af dette års studenter. Etisk korrekt eller ej, så er jeg blevet så sure på dem at jeg vil have de skal bøde for deres fejl Smile1 Forbrugerombudsmanden er igang med at se på det.

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første skal du fjerne navnet på virksomheden herinde. Men ellers synes jeg de har fået deres straf - de er kommet på BT.dk og EB.dk, hvilket ikke kan være yderst godt for deres omdømme.

Ellers synes jeg du skal blive ved med, at ringe til dem og bede om jeres penge tilbage. Hvis I skal have pengene tilbage, så skal I også sende produkterne retur.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at der her en niche for at starte et nyt firma op, der leverer hvad der bliver bestilt

Det er nok den bedste måde at straffe dem på. ved at starte noget der kan gøre det bedre og billigere. så de mister deres faste kunder.

og det er jo hvad det hele drejer sig om her, nemlig at finde nicher hvor mak som iværksætter kan finde grobund. for med den dårlige behandling behandling som mange studenter har fået iår. så er det noget de yngre årgange snakker om, og kommer der så en ny spiller som kan finde udaf at gøre det rigtigt. ja så vælger de naturligvis at købe der

mvh

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå helt klart til Forbrugerklagenævnet og send dem evt en kopi af jeres klage, så de får den at tygge på - skød virksomheder er der desværre nok af :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i ikke gå sammen og få en advokat på dem.
Har man ikke fået den vare som man har bestilt har man vel ret til at annulere handlen ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)