Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system bruger du og må vi se din webshop?

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

1

Vi bruger Wonnafind.

2

www.fugleredens.dk

3

Vi sælger Alt til fugle

4

Det er et system for begyndere, det koster ca.4.500,- om året i den lille udgave, uden betalingsmodul. Det er ikke det mest optimale, men da vi har overtaget shoppen kører vi videre med den som den er, til vi har fundet den rette platform. Nogenlunde dansk manual, dog uden hints til at optimerer siden. Der kan ønskes mange forbedringer, men det virker!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Prestashop - responsiv

2. www.magic4eyes.dk

3. farvede kontaktlinser uden styrke

4. ja og nej - billigt system og nemt at finde folk, som kan hjælpe og selve backend rimelig nem at gå til, men selve opsætning af shop mm kræver en god forståelse for programmering

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Bruger et eget udviklet et.

2: Bruger det på www.sexyoutfits.dk www.deluxspiller.dk og www.sexsexsex.dk 

3: Sælger kostumer, parykker, kjoler, og sexlegetøj.

4: Men ville ikke anbefale det jeg bruger, da det er skræddersyet til mine behov, men ville bestemt anbefale en anden udgave af mit script;)

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Niels,

Ja, Nu bruger vi ikke webshop direkte. Men vi kan levere en webshop. Til Concrete5 CMS er der faktisk en del webshopløsninger der kan integreres ind i CMS. Og Concrete5 eCommerce webshoppen er en add-on der fuldstændig integrerer ind i Concrete5. Dvs. at du får et krafitgt CMS og så samtidig en ganske udmærket webshop i samme system.

Vi har lavet en gateway løsning til ePay og det hele er oversat til dansk.

Du kan se en demonstration her: http://webshopdemo.concrete5.dk

Selve eCommerce webshop add-on er lavet af Concrete5 core team i USA og det er faktisk relativt nemt at sætte op (nogen concrete5 temaer er nemmere end andre).

Men vi syntes selv at Concrete5 CMS med eCommerce er et frisk og nemt alternativ der giver mange muligheder ud over bare at være en webshop.

Venlig Hilsen

Michael Jensen-Maar
Concrete5 Danmark
www.concrete5.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

ad 1

Vi har flere webshops - men kører størstedelen i Dandomain multi sites - også har vi lige opkøbt en Scannet webshop 2

Ad 2

Dandomain:  www.houmann.dk - www.guldsmykket.dk - www.vielsesring.net - www.guldsmykket.com - www.guldsmykket.de - www.urskiven.dk - www.børneuret.dk - www.urremmen.dk - www.Riepels.dk

Scannet 2:  www.Ur-Tid.dk 

ad 3

Ure, smykker, pelse, tasker etc

ad 4

Både ja og nej.  Begge systemer har deres fordele og begge deres ulemper, men hælder nok til at Dandomain pt er bedst til det vi skal bruge.  Vi har dog kikket lidt imod Magento og overvejer fordele og ulemperne endnu

Finn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger magento, men kun fordi jeg kender en der er god til at lave den for mig, ellers tror jeg ikke jeg kunne få glæde af magento på egen hånd.

www.farmorsoutlet.dk

har også en hjemmeside hos one.com hvor jeg selv har brugt deres program og et af deres skabeloner meget let at gå til for nybegynder.

www.hosfarmor.dk (intro. til en B2b ) salgsside.

Jeg sælger økologisk baby- og børnetøj fra magentoshop og fra one.com shop (b2b) derudover har jeg legetøj, bamser og børnebøger samt børneudstyr

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshoppen Sesus bruger følgende:

1: Magento

2: Sesus.dk

3: salg af mobil tilbehør, kabler, ipad tilbehør og computer tilbehør.

4: Ja magento er super godt! Startede ud med WooCommerce som er meget enkelt og let.
Ved første øjekast er Magento forfærdeligt svært at bruge, dog som tiden går
er vi blevet glade brugere af magento og kan anbefale det, hvis du har
råd til at have en freelancer med på sidelinien engang imellem. 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1. BigCartel

2. http://www.gronneunger.dk/

3. Farverigt økologisk tøj og metervarer til babyer og småbørn

4. Det er en ret billig begynderløsning, og fungerer fint til min shop, som kun er et par måneder gammel. Man betaler i forhold til vareantal. Men det er ikke så fleksibelt, så jeg skifter nok til noget andet, når der - forhåbentlig - kommer mere omsætning i butikken. 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Presta shop

2. OutDoorstuff.dk

3. Ting til friluftslivet bla. kajak udstyr, Hiking komfur osv.

4. Ja, virker som godt og gennemprøvet 

/Jørgen Ditlev.

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)