Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte et mlm Firma fra bunden eller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg går meget i mine egne tanker med mange forskellige ideer jeg ved at de fleste ville kunne lade sig gøre hvis jeg selv havde kapital til det

Men det sidste nye er at jeg har tænkt mig at lave et nyt helse produkt

Overvejelsen og de daglige tanker går på om jeg skal oprette et mlm Firma og derigennem sælge produkterne (ja jeg ved hvordan mlm fungerer)

Eller om jeg skal satse på de store butiks kæder og tage chancen.?

Jeg ved det virkelig ikke og tænker konstant på hvilken metode jeg skal tage i brug

Hvis folk vil vide lidt om noget af produktet så bare læs om 2 af ingredienserne Acai bær og gojii bær

Men håber på at høre om jeres ideer og vejledning


Mvh
Martin

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen idéer på dette område.?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er nogen kanon fine bær men der er et par ting som taler din ide fra mlm i mine øjne. 

For det første så så kræver det kapital og måske også mere end du lige regner med. 

Så er et produkt ikke optimalt.. Du skal en serie klar .. Jeg kender ingen mlm firma som har overlevet 5 år med et produkt.. 

Produktet skal også være unik.. 

Så skal du have en gruppe mennesker som tror på din ide og er villig til at starte den store mølle. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg forstår ikke helt dit indlæg, hvis du ikke vil lave et nyt helse produkt, men snakker om de forskellige bær, så er det vel et helse produkt...Om du vælger den ene kanal fremfor den anden, så lyder det på mig stadig som om et nyt helseprodukt :)

Du skal vel have ekstremt med kapital for at bruge kæderne, for du får vel generelt først betalingen efter 60 dage eller noget i den stil....

Mvh.

Martin

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg er ikke fan af din idé med at sælge gennem mlm. Ej heller idéen med at sælge til detailhandelen. Det vil kræve en kæmpe indsats at få bygget et mlm netværk op som er stort  nok til at du vil kunne tjene penge på det, og som andre også er inde på, så skal du nok regne med at have en hel serie produkter klar. 

Detailhandelen vil ikke nærme sig dit produkt medmindre du kan sikre dem en kanon avance, et godt produkt og en ordentlig service samt leveringsstabilitet. 

Har du slet ikke overvejet at sælge det gennem din egen webshop? Eller alternativt gennem andre helsewebshops? Der findes jo immervæk en del at begynde med. 

Du kunne også sælge det på abonnement, så folk løbende modtager en smule af dit produkt. På den måde behøver man ikke købe mere end højst nødvendigt, og det kan måske føles mere overkommeligt for folk.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)