Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODE IDÉER SØGES

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!

Min partner og jeg har udviklet en hjemmeside der hedder www.Soundbook.dk - Tjek også www.facebook.com/Soundbook.dk

Den er først lige blevet mere eller mindre klar og vi har mange planer for konceptet.

Essensen i konceptet er faktisk, at det i realiteten kan være en slags online "Xfactor" men i stedet for at der er dommere, ja, så er det brugerne selv, som er dommere. Det hele drejer sig om det musikalske, alt lige fra sanger til trommeslager. Derudover indgår vi et samarbejde med et professionelt musikstudie, hvor brugeren der har "vundet" igennem flest stemmer og afspilninger på sitet (ca. hver anden måned), vil komme i studiet.

Spørgsmålet til jer.

Hvilke idéer har i til billig effektiv  online markedsføring?


Vi har ikke det store kapital og søger derfor også med lys og lygte efter partnere oginvestorer

Vi har selvfølgelig markedsføringsplaner, både dem der kræver kapital og gratis, men det skal jo gerne ud til hele folket - og vigtigst af alt, de musikalske.

Jeg håber i har nogle idéer både til markedsføring på facebook/sociale medier, eller idéer der også er tænkt lidt ud af boksen.

Tak for hjælpen :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par idéer der kunne være ret effektive og billige, send mig en besked, så håber jeg det kan bruges :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)