Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God leverandør af solbriller (Wayfarer), Sommer tees (t-shirts) etc..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Coolclub.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende nogle foreskellige billeder af solbrillerne til mig på min mail, som er oliver-e@live.dk ? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Jeg kan sagtens hjælpe dig. Vi har b.la. Solbriller i den klasiske Wayfarer stil i syv forskellige farver, knyttede armbånd og Tiger of Sweden slips. Samt iPhone tilbehør.

Du kan se mere på: www.kjaertrading.dk og kontakte mig for en god pris.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte mig. Du kan se vores udvalg på wayfarer-solbriller.dk og kontakte mig vedr. engros.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af det som Oliver spørger om, så vil jeg gerne høre om der er nogen der har kendskab til en god b2b side med leverandører på andre solbriller end wayfarer?

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger:

I forlængelse af det som Oliver spørger om, så vil jeg gerne høre om der er nogen der har kendskab til en god b2b side med leverandører på andre solbriller end wayfarer?



Jeg kan måske hjælpe, jeg får nemlig ofte selv solbriller hjem både nobrand briller og lidt mere kendte briller. 

Du kan skrive på support@flintii.dk

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)