Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Woocommerce

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg oplever et problem med min webshop. Flere ringer og skriver til mig, at der er problemer med min "chekout" på siden. Problemet består i, at når kunden går fra kurv til chekout og chekoutsiden loades, så bliver den ved med at stå og loade(med et ikon som om siden loades). Dette gør at kunden ikke kan vælge fragt og afgive ordre.

Jeg har opgraderet serveren, som sitet ligger på, har testet det selv fra mange forskellige coputerere og tablets. De fleste steder går det godt, men nogle steder lykkedes det bare ikke at loade siden.

Er der nogen, der har lyst til at teste dette og evt komme med en forklaring og/eller et forslag til udbedring af fejlen.

Shoppen er: www.sonnevin.dk  (læg noget i kurven og gå til chekout og se om du kan afgive ordren - derefter kan du bare annullere).

På forhånd tak..

mvh

Carsten

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg har været inde på siden og kigge på det.

Vælger jeg på forsiden, at lægge et produkt direkte i kurven, så står den bare og snurre, og der kommer ikke noget i kurven.
Går jeg derimod ind på selve produktet, og klikker på "Læg i kurv"-knappen der, så ryger det fint i kurven.

Herefter trykker jeg på kurven oppe i højre hjørne, og kommer fint videre til Indkøbskurven, hvor jeg har mulighed for at vælge fragt, og kan også gå videre herfra til kassen, hvor jeg kan udfylde alle mine oplysninger uden problemer. Men her står fragtvinduet dog og snurrer konstant, så det er også konstateret fra min side.

Jeg brugte Google Chrome ved ovenstående. Har nu også prøvet med IE og Firefox, men har samme problemer. Kan ikke huske om det er korrekt, men hvis jeg husker rigtig, så kan man slå Ajax-funktionen fra i backend af Woocommerce. Måske du skulle prøve det, hvis du har mulighed for det?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)