Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en komplet webshop til under kr 1000,-

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,
Paypal kan håndtere bl.a. håndtere Visa, Mastercard, American Express - hvis du ønsker øvrige muligheder så kig evt på: http://kortgebyr.dk/ her er et fint overblik over priserne på betalingsløsninger.




thomascl.dk - jeg har sendt dig en mail, så du burde have fået svar, ellers så send mig en privat besked herinde.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Apeshop.dk:

Et impulskøb fredag aften, det bliver jo ikke meget bedre.

Jeg glæder mig meget til at se om webshoppen er noget skrammel eller om det er et fund til de penge. Selvom der står i bunden at dette ikke er en debattråd håber jeg at vi kan diskutere kvaliteten af shoppen her inde, og fordele og ulemper ved den.

Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvad det er jeg har købt, og skriver min oplevelse med købet her ind,

Ind til nu har jeg bestilt shoppen inde på deres hjemmeside, brugt rabat koden som beskrevet, betalt via Paypal og det var det. Nu må vi se hvornår de sender en ordrebekræftelse på købet og hvad der så sker.



Hej Søren,

vi har fået din bestilling og arbejdet er sat i gang, men det ved du jo :) Jeg har som sådan ikke noget imod en debat om løsningen, men en "tilbudstråd" kan dog hurtigt ende temmelig rodet, hvis den udvikler sig til en debat - specielt hvis det kommer til at omhandle hvilket system, hosting m.v., der skal bruges. Derfor gjorde jeg pænt opmærksom på, at det ikke som sådan var en debat om løsninger eller design.

God weekend og tak for din bestilling.


Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tak til thomas der lynhurtigt satte shoppen op til mine ønsker og så på en lørdag - godt arbejde og lige klar til at lægge produkter ind i Yes

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Det får du

Komplet webshop
Design med i prisen
Serverplads med i prisen
Emailadresser med i prisen
Shop der også virker på mobil og tablet
Ingen månedlige omkostninger
Opret så mange produkter du vil
Opret så mange varekategorier du vil
Tag imod kreditkort f.eks. via Paypal
Dansk brugerflade og opsætning
Dansk moms opsat

Hej Thomas.

Vil lige høre om du også kan lave det på et allerede eksisterende webhotel ?. Vil helst ikke til at købe et nyt og flytte domænet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Venter stadig spændt. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik det lavet på unoeuro da jeg havde hotel der i forvejen :) det krævede bare at de havde one click installer så kunne thomas rette det hele til efterfølgende med mine ønsker.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Thomas.

Vil lige høre om du også kan lave det på et allerede eksisterende webhotel ?. Vil helst ikke til at købe et nyt og flytte domænet.



Hej Michael,
der er 12 måneders serverplads med i prisen, men du skal være velkommen til at bruge eget webhotel til din shop, det har jeg ingen problemer med - men send mig evt. lige en mail omkring hvor du har din serverplads nu, for det er ikke alle der kan "trække" en Magento.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
men send mig evt. lige en mail omkring hvor du har din serverplads nu, for det er ikke alle der kan "trække" en Magento.

Har sendt dig en besked via din webshop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er det muligt at få løsningen på ens egen serverplads hvis dette ønskes, men det kræver naturligvis hosten er hurtig nok - ingen gider langsomme websites/shops :)

thomascl - som vi lavede en løsning for benytter Unoeuro og loadtiden her er fin.

Så hvis andre vil benytte egen serverplads så er det helt i orden, bare den er hurtig nok.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få din shop at se ? :) 

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)