Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til kaffevogn Kbh området

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har fået blå zone tilladelse til at stå med en kaffevogn( piaggio). Man betaler intet plads leje eller lign. Men har fundet en kaffevogn som jeg kan forpagte til 6000 kr ex moms pr mdr. Mit spørgsmål er der salg i disse vogne, tænkte ved Amager eller hvis andre har nogen gode steder til man kunne stå om morgen og sælge kaffe til folk på farten. Eller andre gode steder som forslag, og er der penge i sådan en vogn. Nogen som måske har erfaring med dette. Og er kaffesalg bedst om vinteren eller sommeren. Tænker at at stå ved en station hvor der er metro osv.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke så meget om emnet, men her er mine umiddelbare tanker...
For 6000 om mdr. skal de sælges en del kopper kaffe, for at det kan løbe rundt. Husk du også selv skal have løn (og det samme skal din evt. revisor). Og er det kun for vognen, eller følger "materialer" som kaffe og Krus mm så med? Husk at man i nærmeste 7elleven (som er på rigtigt mange stationer) kan købe en kop for ca 25 kr(hvor man også kan købe varm kakao og måske en "morgenkage"). Hvorfor skulle man så give ekstra for kun kaffe hos dig?
Syntes personligt det er et meget smal sortiment kun at have kaffe.
Håber ikke jeg har skudt hele din ide for meget ned. Som skrevet, det er blot mine umiddelbare tanker. :-) held og lykke med projektet.

Vh

Paw j

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pas. De nævnte 6000 kr er kun for vognen, skal selv stå for materialer osv. Der er jo kaffekvaernen og kalles kaffe som kører dette koncept, havde tænkt mig i week ved div loppemarkeder, zoo indgang, bil/firma messer osv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)