Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af helt nyt koncept. Holder det? (feedback på hjemmeside)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er ved at starte en side op, der vil tilbyde rådgivning og beregning af realkreditlån. (gaab tænker i sikkert).

Men der kan faktisk være mange penge at spare, på selv et helt simpelt realkreditlån  -10-tusind-vis af gode Danske Kroner.

Men hvordan får man det formidlet til folk?  -Har lavet hjemmesiden:

http://realkreditkonsulenten.dk/   

Sælger den varen, eller mangler der noget?  -forstår i hvad jeg forsøger at sælge, og ville i købe det (givet i var ved at skulle optage et realkreditlån).

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Syntes det er en alletiders hjemmeside. Køre hurtigt og din ydelse er ganske lige til at forstå :) Kan specielt godt lide dit eksempel (case).

Meget spændt på, om det bliver en succes for dig :)

Kunne du samtidig hente kurser ind fra de forskellige realkreditinstitutter til sammenligning, så giver du en gratis service som umiddelbart vil kunne tiltrække en hel del kunder. Tænker jeg ;)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej, fin side :)
Jeg forstår godt konceptet, har dog ikke selv brug for rådgivningen, men tror bestemt der er marked for det. God ide med at spare 3000kr- den skal der nok være nogen der vil med til.

På siden mangler der basal information om firmaet som feks CVR nr, info om firmaet og dig. Hvilken uddannelse, erfaring og baggrund har du at tilbyde? Hvorfor skal jeg vælge dig fremfor de mange andre der tilbyder samme tjeneste (udover bankerne altså)?
Håber du kan bruge noget af min feedback, og pøj pøj :)

Venlig hilsen Janne :)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, simpel og overskuelig side. Der er alt det man skal bruge som potentiel kunde. Rigtig flot stykke arbejde! 

Jeg synes dog at den er lidt langsom. Ved ikke om det er mit net der gør det, men andre sider hos mig loader hurtigere.

Mvh

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne og Rune, tak for jeres feedback.

Den med at uploade aktuelle kurser til hjemmesiden, var måske en god ide, da det da ihvertfald ville signalere at man har styr på sine data :-)  -samt siden kunne bruges som "reference side" til låne sammenligning -eller ihvertfald kurssammenligning med tiden).

Ved dog ikke helt hvordan det er med disse data. Kan jeg blot downloade dem fra og publishere dem efterfølgende?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu er jeg ikke programmør. Men ved at man kan få systemet til at hente information og uploade den til en database. Tænk bare på pricerunner, edbpriser osv. de henter jo data fra webshops?

Alternativet er at du dagligt selv henter dem og smider dem op. Det kræver vel en 30 minutter om dagen at gøre det?

 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 
Du har fået lavet dig en rigtig fin side! Det eneste jeg lige bemærkede er at footeren ikke er identisk på alle sider! (Kontakt har en anden footer end resten, hvoraf nogle af dem har en grå-ish footer, mens andre ikke har). Synes du skal lave dig en ens footer på alle siderne, med copyright-information og muligvis et CVR-nummer og en måde at komme i kontakt på? 

Mvh.
Sigurd K. 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Konceptet holder - men siden gør desværre ikke.

Det største problem er nok loadtiden, der skræmmer både brugere og søgemaskiner væk. (Jeg genindlæste dog siden uden nævneværdige problemer, umiddelbart inden jeg postede mit indlæg, så loadtiden lader til at svinge noget.)

Et andet stort problem er dine tekster. Du formår ikke at præsentere konceptet klart og præcist nok, der er en del stave-/slåfejl, og sproget er generelt klodset og uelegant.

Der er heller ikke meget ros at hente for udseendet. Dit theme håndterer tablets dårligt og er desuden kedeligt og anonymt, lige som dine CTA'er er meget svage.

Overordnet set leder siden desværre tankerne hen på en ubehjælpelig håndværkerside fra sidste årti.

Som en anden er inde på, er det desuden helt essentielt, at du præsenterer dig selv og dine forudsætninger og i det hele taget står ved, hvem du er.

Når alt det er sagt, lader dit produkt til at være rigtig attraktivt til prisen, så du kan såmænd godt gå hen og få succes alligevel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe med footeren, lidt underligt dog, da den skulle være fjerne fra alle siderne. -Men kan se den stadig er på kontakt-siden.

Ja, må nok få skrevet CVR nummer og lidt mere info om mig selv... -måske en hel "om side" der forklare lidt om min baggrund mv., vil være en god ide.

Er der evt nogen der har forslag til hvordan man kan reklamere for den her slags?

Tænker selv, at hvis man kunne opnå omtale i fx "penge og privatøkonomi" eller lign., vil det være fantastisk.... men hvordan gør man så lige det?  -Er det ikke også noget med man kan købe sig til googleplaceringer hvis folk søger "billigt realkreditlån" fx?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit forslag skal være. Ret alle de fejl der nu bliver påpeget. De er gratis ;)

Herefter skal du til at arbejde. Brug dit netværk, hvis det ikke er stort så skal der ringes rundt. Send PR-meddelser ud, gerne med snailmail til relevante redaktioner. De små er der størst chance for at hitte hos og herved kan din nyhed blive gengivet i de store.

Det kræver dog at du ikke har en side med stavefejl, noget unikt indhold som du lægger vægt på. Mig bekendt findes der ikke noget ligende.

Har du mange penge stående så start så småt med SEO, få et bureau til det, det betaler sig.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)