Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Google/Wix.com

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har folk nogle bekymringer ang. SEO og Shopify? 

Jeg overvejer at starte min webshop op derinde, men er i tvivl omkring hvordan man rent seo-mæssigt kan ændre færdige templates. 

Undskylder på forhånd til trådstarter, hvis han finder det irriterende at jeg bruger hans tråd - jeg fandt det bare lige relevant ift. din problemstilling, men sletter selvfølgelig igen hvis det er :-)

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har i årevis designet hjemmesider til folk gennem wix.  og det er rigtigt at der for et par siden var problemer med at siderne kunne findes hurtigt nok under google.   heldigvis ændrede det sig da wix skiftede til HTML5 og med deres nye SEO Optimeringsværktøj kan man ret hurtigt få optimeret selve siden.  det tager dog stadig ca 1 md før siderne og undersider og produkter for alvor begynder at dukke op. men jo flere der linker til siden eller besøger den jo hurtigere går det. 
hvis du gerne vil have det uddybet lidt nærmere så send mig dit telefonnummer på en email så ringer jeg dig  op 

email er yiamor@yahoo.com

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

yiced:

vi har i årevis designet hjemmesider til folk gennem wix.  og det er rigtigt at der for et par siden var problemer med at siderne kunne findes hurtigt nok under google.   heldigvis ændrede det sig da wix skiftede til HTML5 og med deres nye SEO Optimeringsværktøj kan man ret hurtigt få optimeret selve siden.  det tager dog stadig ca 1 md før siderne og undersider og produkter for alvor begynder at dukke op. men jo flere der linker til siden eller besøger den jo hurtigere går det. 
hvis du gerne vil have det uddybet lidt nærmere så send mig dit telefonnummer på en email så ringer jeg dig  op 

email er yiamor@yahoo.com

Super,

hvordan får du så lige lagt konverteringssporing fra Adwords ind, eller rel=author ?

Wix.com er old school og SÅ lang bagud. Det er IKKE SEO venligt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvornår har du sidst taget et kig på WIX.  google sporingsværktøjer er nemmeatsætte op i menuen og det fungerer faktisk fint.   rel=author kan også nemt sættes op via et wide link,   
jeg siger på ingen måde at wix er perfekt.  men for den lille mand som bare ønsker en side til sit firma hvor man kan se hvem han er og hvad han laver er det meget nemt at gå til. Man skal jo også tænke på hvilket buudget man vil bruge på en hjemmeside. Som jeg ser det så er wix perfekt til lille tømmer jensen med en forside en billedkarausel og en kontaktformular. så behøver han sådan set ikke mere.  han vil trykke siden på sine visitkort, dele via face og så ellers ikke røre mere ved den.  måske skifte et par billeder i ny og næ 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det var fra 3 uger siden, jeg læste i deres forum, at de ikke understøtter rel=author eller AdWords konvertering, men det er da meget muligt, at deres support ikke selv fatter det.

Det er nu heller ikke omtalt i deres dokumentation.

Men det er da noget jeg skal se nærmere på, nu du skriver det ikke er tilfældet.

Det er måske også blevet muligt at 301 redirecte ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

301 Redirects er stadig ikke muligt fra wix. men for ca 2 mdr siden skrev de på deres support side  at pga. stor efterspørgsel på netop 301 redirect så er det en af de ting der i øjeblikket bliver arbejdet på og at de håber at det går hen og bliver tilgængeligt her i 2014. så det må vi jo håbe på at det sker

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt mere Wix.

Såvidt jeg kan se, så understøtter Wix ikke “?rel=author” i links (ej heller nofollow) og deres header meta, tager heller ikke link rel=author".

Hvad er det nøjagtigt du mener med et Wide link?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop haft en WIX kunde, og det endte desværre med at sitet måtte laves helt om fra bunden. Den template der var valgt, kunne intet i forhold til hverken Adwords eller SEO, de enkelte sider kunne ikke engang have deres egen URL, så alt trafik skulle ind gennem forsiden. Der var ingen løsning: direkte svar fra support.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er voldsomme udfordringer med Wix, ingen tvivl om det.

Siderne kan dog godt have deres egne urler, men det er noget skrammel a la www.domænenavn.dk/#!urlnavn/c1xfq

PT sidder jeg med et Pagerank 4 site, der er meget svært, at få ranket. Men en interessant udfordring, som jeg gerne tager.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i øvrigt mulighed for at tracke AdWords ved at benytte deres Html app på en kvitteringsside

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)