Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker konstruktiv kritik/forslag af design/brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle søde mennesker

Jeg skriver her, da jeg er ved at starte min egen vinduespolerings virksomhed. I den forbindelse har jeg samlet en masse funktionalitet fra lignende sites og integreret en masse features, som jeg selv synes kunne være smarte set fra en forbrugers synspunkt, heriblandt:

- Google lignende kalender hvor man kan bestille/ændre tid
- Mulighed for vinduespudserne at godkende, ændre i de ønskede tider (kunden får herefter besked om at acceptere)
- E-mail og SMS reminder ca. 12 timer før en godkendt tid
- Faktura/ordrebekræftelse oversigt
- Email-system så man altid kan se hvilke beskeder man har modtaget fra os
- Mulighed for at få tilbud på vinduespolering ved at vælge hvilke typer vinduer man har (så man slipper for at ringe) 

Ser selv et par features der kunne være fede at have som eksempelvis integration med Google kalender.

Hvis I selv har nogle forslag, så er jeg meget interesseret i at høre nærmere, så jeg kan gøre sitet endnu bedre.

Tusind tak for hjælpen

Link: http://www.kbhpolering.dk 

Med venlig hilsen
Simon Sessingø 

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Flot site, brugervenlighed i top - nem tilgang mht. booking, info mv. vedr. vinduespolering.

Blot et enkelt lille kritik punkt; logoet falder for meget sammen med resten af sitet. Måske hvis man bruger samme logo som på Facebook, hvor "KBH" står ovenpå "polering" i den firkantede boks, vil det stå bedre frem.  Vær dog konsekvent med brugen af samme logo over alt, giver bedre genkendelighed mv.

Held & lykke :-)

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ha du brugt til at lave din side i

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot og brugervenlig side. enkel tilgang og let at finde ud af. 

Forslag: 
jeg bor på Vestlolland, og indtastede lige 4900 som postnummer. Så fortalte siden mig at I ikke kan pudse mine vinduer endnu: fair nok, men hvad med at have nogle samarbejdspartnere i alle områder? Så kan I bare linke til dem = bedre service, og I kan måske få lidt ud af det, fremfor at jeg bare hopper videre til næste side :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.
Enig med de andre i at det er en flot side du har.
Dog har du autofokus i boksen med postnummer, det gør at der i min browser IE ikke som standard står postnummer.
Lige mit første indtryk var - Hvad skal jeg skrive i den boks???

Indtil jeg flyttede fokus, klikkede et andet sted på siden kunne jeg se at der stod post nummer i boksen.
Det vil jeg bestemt mene du lige skal tage et kig på.

Dbh.
Mads Hvejsel

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydeligt, enkelt og overskueligt.

Der er en enkelt lille tastefejl under "hvorfor vælge os"; "En af de bedste ting ved vores arbejde er vores kunder - og dette bæger vores arbejde i høj grad præg af"

bæger/bærer!

Om os; hvem er "os"? Ind med billeder og som minimum et fornavn på ansatte, så kunderne ved hvem det er de hyrer. Det giver tryghed.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)