Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen opnået seriøse financielle kontakter via Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Himmel & Hav! Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her Amino, er en rigtig god ide, ingen tvivl om dét...

Men jeg er nu alligevel undrende overfor, om der er nogen der opnår kontakt/financiering gennem denne side...

Erfaringer med ovenstående modtages meget gerne.

Og har nogen en ide til, hvordan man når bredere ud, eller gør sin tekst mere attraktiv, høre vi også meget gerne om det.

ALX.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som markedsplads til et egentligt salg af produkter/ydelser er Amino nok ikke der der kan hentes mest guld. De fleste brugere er igang med projekter sideløbende med studier/job og kigger lige forbi Amino som en slags overspringshandling midt mellem computeraktiviteterne.

Til gengæld er der masser af mulighed for at praktisere "det nye sort" indenfor markedsføring, - nemlig værdiskabelse! Det har din kajakvirksomhed jo alle muligheder for, så det er egentlig bare at bygge videre på de events i tilbyder idag.

Vedr. financering, så er de fleste Aminoer jo driftige mennesker der helst selv vil sidde bag roret,  - mere end at de er investorer der vil forrente nogle penge. 

Selv har jeg hjulpet flere i gang med små investeringer/lån, men det har mest været fordi jeg selv har fundet det spændene, og ikke så meget af traditionelle investorårsager.

Når det kommer til at komme bredere ud og fremstå mere attraktiv, så er der rigtig meget plads til forbedring på jeres hjemmeside. Der må man så til gengæld mene at Amino er det HELT RIGTIGE STED for den slags.

Jeg tror du/i kan rykke seriøst meget ved at bytte lidt tjenester med nogle af de friske dygtige unge mennesker der findes indenfor design og programmering her på Amino, og så kan sommeren jo gå hen at blive rigtig sjov for jer alle.

God fornøjelse!

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Himmel & Hav! Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak...

Godt og relevant indlæg...

Hjemmesiden er et område der er fokus på... tror der skal tages lidt mere konsekvent fat i den del...

Mvh.

ALX

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Himmel & Hav! Max Group:
Hjemmesiden er et område der er fokus på... tror der skal tages lidt mere konsekvent fat i den del...

Jeg har ekspertviden inden for såvel kommunikation som havkajak.

Jeg giver gerne et tilbud på forbedring af jeres virksomheds kommunikation - herunder at få jeres hjemmeside til at ligne 2014.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)