Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - Authorization vs Sale opsætning ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om jeg i min Paypal opsætning skal vælge "Authorization" eller "Sale".

Kigger jeg her - http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/setting-up-paypal-payments-standard-for-magento-community 

og finder "Authorization", står der følgende -

 With this payment action, there is a delay between the time the payment is approved, and when the funds are withdrawn from the customer’s account. A hold is put on the funds, but the amount is not withdrawn from the customer’s account until the funds are “captured” by the merchant.

Under "Sale" står der - 

The amount of the purchase is authorized and withdrawn from the customer’s account at the same time.

Jeg vil jo helst ikke trække pengene fra kundes konto i det øjeblik kortet bliver brugt på min shop, så hvis jeg vælger "Authorization", forstår jeg det som om at jeg skal godkende overførelsen, feks når jeg sender varen til kunden.

Er det korrekt opfattet ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved "Sale" trækkes pengene med det samme fra kundens kort og ved "Authorization" reververes pengene og du skal selv trække dem.

Husk hvis det er en webshop hvor du sender varerne fysisk må du først trække pengene når varen er sendt og du skal der vælge "Authorization"

Mvh Kristian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)