Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyst til en Pizza?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi har brug for lidt "landsdækkende" hjælp.

Vi er ved at lave et website for pizzarier (endnu et) :-) og i den forbindelse vil vi gerne have et billede af dit lokale pizzaria's menukort. Opgaven er altså at besøge et pizzaria og så tage et billede af menukortet (alle sider) og sende det til mre@printprovider.dk. Billedet skal bare være "læsbart" - det er altså ikke et krav, at billedet skal være super fantastisk!

Som tak for hjælpen kvitterer vi med et stk. pizza til de 50 første der sender ind!

For at være sikker på, at der ikke sendes billeder fra samme pizzaria, foreslår jeg, at du i denne tråd f.eks. skriver:

"2690 Ræveholms Pizza", Morten Reitoft

Så er alle sikre på, at man ikke "går" forgæves...

Håber du har lyst til at være med :-)

Mange hilsner,

Morten Reitoft

N.B. Jeg tager til Indien i dag og er hjemme den 5/5 - så vær obs på lidt længere svartider, mens jeg er væk... håber der kommer en masse billeder...

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg glæder mig til at spise pizza. JEg er mest til nr. 10 uden ost men med ekstra skinke Wink

"4000 Bello Amore Pizza, Burger House", Morten Andersen

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

2950 Pizza Di Napo, Frederik

(har sendt på mail)=

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte om i ikke kunne søge på f.eks. krak alle pizzariaer i et bestemt område, og så se hvem der havde en hjemmeside, som i så kunne paste fra? ved det er et hestearbejde, men stadig lettere end at skulle taste fra et billede. så der det "bare" alle dem uden hjemmeside i skal taste...

p.s. pas på at i (og pizzariaerne) ikke bliver straffet af google pga dobbelt content...

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi henstiller at alle svar sendes i pm

 

da denne tråd ellers vil udvikle en del ubrugelig støj i debatten

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw,

Det er ikke fordi vi mangler adresserne på pizzarierne, men fordi vi skal bruge indholdet af menuerne til et program, som vi udvikler... 

Hint:
Skriv "Calzone" - og så kommer indholdet frem i flere varianter - og så kombiner det med en database over ingredienser :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
Det er ikke fordi vi mangler adresserne på pizzarierne, men fordi vi skal bruge indholdet af menuerne til et program, som vi udvikler... 

Gad vide om der er Copyright på Menukort Big Smile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Garanteret - men nu er det jo ikke sådan, at vi tager fra de kort vi får ind - men får en liste over hvilke menuer der er på markedet, så vi kan teste op imod forventet output... right? :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I vil lave et website, er det nok smart at stave det rigtigt - det hedder pizzeria, ikke pizzaria ;)

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo - men som man siger nogen gange går det hurtigt og andre gange tager det 10 min.

Jeg tror godt jeg kan garantere at der kommer styr på den del af sagen!

/M

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)