Haft en dårlig oplevelse med Meebox? :) |
Nu kan i se interviewet med Meebox her: http://www.amino.dk/tv/meebox
God fornøjelse
Haft en dårlig oplevelse med Meebox? :) |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Nu kan i se interviewet med Meebox her: http://www.amino.dk/tv/meebox God fornøjelse |
Det er iøvrigt muligt at stille ekstra spørgsmål til Patrick fra Meebox i kommentarene under videoen, så vil han besvare dem løbende: http://www.amino.dk/tv/meebox God fornøjelse |
Jeg har lovet at svare på nogle af de spørgsmål, som ikke blev dækket i interviewet. Det kan i øvrigt ses her, hvor at eventuelt nye spørgsmål også er velkomne: http://www.amino.dk/tv/meebox
Bedste investeringer er vores medarbejdere og nuværende infrastruktur. Vi fandt ud af at det langsigtet var en "dårlig investering" at leje vores udstyr, så det må nok have været den dårligste i firmaets levetid.
Erstatning er som det står beskrevet i forretningsbetingelserne. Det er klart, at når vi har lavet nogle fejl (som selvfølgelig sker for alle), som har været til gene for vores kunder, så har vi også kompenseret vores kunder. Vi vil ikke bestemme om du må installere en applikation eller ej på dit webhotel - det er op til dig. Men vi fraråder f.eks. at installere nogle tunge webshop-applikationer på vores billigste løsninger, da de ikke er egnet til det. Men derfor skal du stadigvæk have muligheden. Det du nok mener, er at du typisk rammer en first-line supporter som - hvis dit spørgsmål har en ekstraordinær teknisk karakter - vil forsøge at give et svar, og er det ikke muligt, så koble en tekniker på sagen. Det er vidst meget normalt i de fleste virksomheder. Det er ikke nemmere at få fat i os på Amino, end det er på vores egen support-kanal. Jeg ved ikke, hvorfor at du har den opfattelse. Da vi annoncerede prisændringer, så kom de ud på mail til alle kunder først. Derfra var nogle kunder inde og debattere de prisændringer på Amino. Men det er forkert, at vi annoncerede/bekendtgjorde vores prisændringer på Amino først.
Cloud er vores store satsning, som man også kommer til at se mere henover sommer. Konsolidering? Det er bestemt i gang, og jeg tror personligt at det medbringer flere fordele end ulemper til markedet. Som det også er blevet sagt i interviewet, så er det regnskabsteknisk at det ser "mærkeligt" ud. Vores faktiske lønbudget er totalt set større end det fremgår. Vi har kun vækstet organisk indtil nu.
Det kan til tider være noget af en udfordring. Mange gange besværliggøres det ved, at der ikke er noget super konkret at forholde sig til. Jeg synes dog, at vi er gode til at finde ordenligt løsninger. Og det sætter bare en streg under hvorfor backup er vigtig fra både udbyder og kundes side af.
Der kan være mange årsager til at indhold forsvinder. Det vi typisk ser er, at man har f.eks. en WordPress med et udnyttet sikkerhedshul eller en FTP-konto der er "overtaget" af ondsindede mennesker. Så længe at webhoteller virker efter hensigten, så opfordrer vi altid til at man kontakter f.eks. en programmør. -------------------- Jeg tager flere spørgsmål senere. :-) |