Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi interviewer startup'en Meebox, Hvad skal vi spørge dem om?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hosting-markedet er jo et henholdsvis proppet marked. Så hvordan skiller I jer ud, i forhold til de andre hosting-firmaer? Hvad gør I, som skaffer kunder?

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er meget sikker på, at der i de kommende år bliver mange penge at tjene i hostingbranchen, da mere og mere flytter i skyen. Amazon's CEO og Founder Jeff Bezos siger, at deres hosting forretning (AWS) kan gå hen og blive større end deres webshop (Amazon.com). 

Hvordan ser Meebox hosting markedet på kort og lang sigt, og hvad ligger der i road map'et?

Mvh Carsten

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har i haft nogle kriser? Fx overveje at give helt op og starte med noget andet? 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere der har spørgsmål til Meebox ?

Interviewet er på Onsdag, så der er lige et par dage endnu til at komme med spørgsmål Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Ryding Olsson:
Er der flere der har spørgsmål til Meebox ?

Jeg har et par spørgsmål til jer i stedet for.

Er det her bare endnu en reklame for Meebox ?.

Tør i overhovedet at stille kritiske spørgsmål til jeres stører kunder ?.

Hvad skal det her bidrage med som vi ikke ved i forvejen ?.

Kan i være objektive når den i interviewer er kunde hos jer ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Michael:
Er det her bare endnu en reklame for Meebox ?.

Det er faktisk ikke os selv der har valgt at interviewe Meebox, det er brugerne her på Amino der har ønsket at se et interview med virksomheden, så det har ikke noget med reklame at gøre nej :) 

Michael:
Tør i overhovedet at stille kritiske spørgsmål til jeres stører kunder ?.

Vi stiller de spørgsmål der kommer fra brugerne. Er der mange brugere der stiller kritiske spørgsmål, så er det de spørgsmål vi stiller virksomheden. Selvfølgelig stiller vi ikke spørgsmål som ikke har noget andet formål end at stille virksomheden i et dårligt lys, men spørgsmål der kommer med et relevant kritisk synpunkt omkring virksomheden, stiller vi gerne. Meebox er jo nok også selv interesseret i at adressere eventuel kritik af virksomheden, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et problem Smile

Michael:
Hvad skal det her bidrage med som vi ikke ved i forvejen ?

Igen må jeg sige. Det er brugerne der bestemmer. Brugerne har valgt at de gerne ville se Meebox, det må være fordi der er spørgsmål de ønsker at få svar på.

Michael:
Kan i være objektive når den i interviewer er kunde hos jer ?

Vi formidler sådan set bare spørgsmål fra brugerne her på Amino, til Meebox. Vi vælger de spørgsmål som bedst dækker det, flest gerne vil have svar på. Så det vil jeg mene ja Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Vi formidler sådan set bare spørgsmål fra brugerne her på Amino, til Meebox. Vi vælger de spørgsmål som bedst dækker det, flest gerne vil have svar på. Så det vil jeg mene ja 

Da det er jer der sorterer i spørgsmålene, er det også jer der bestemmer hvilke spørgsmål der bliver stillet. Så derfor er mit spørgsmål stadigvæk relevant selv om du ikke ønsker at svare på det.

Niels Ryding Olsson:
Det er faktisk ikke os selv der har valgt at interviewe Meebox, det er brugerne her på Amino der har ønsket at se et interview med virksomheden, så det har ikke noget med reklame at gøre nej :) 

Hvor er det de har valgt det henne på Amino ?. Har der været en afstemning om det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Da det er jer der sorterer i spørgsmålene, er det også jer der bestemmer hvilke spørgsmål der bliver stillet. Så derfor er mit spørgsmål stadigvæk relevant selv om du ikke ønsker at svare på det.

Det er korrekt at det er os der sorterer, men vi sorterer jo efter hvad der er flest der har spurgt om og ikke hvad vi selv har lyst til at spørge om. Konceptet går ud på at brugerne her på Amino skal have svar på deres spørgsmål, så den eneste måde vi kan sortere på og stadig være tro mod dette koncept, er ved at vælge de 10 spørgsmål som bedst dækker ALLE spørgsmål der er blevet stillet af brugerne. Når der sorteres i spørgsmål er det eneste kriterie at de spørgsmål der bliver valgt skal give svar på det som flest medlemmer har spurgt om. Gav det svar på dit spørgsmål? 

Michael:
Hvor er det de har valgt det henne på Amino ?. Har der været en afstemning om det ?.

Ja der har været en afstemning i denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/226946.aspx 

Og denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/226946.aspx 

Lige nu leder vi efter nye forslag i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/227750.aspx 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også det kunne være interessant at høre om aflønningen af medarbejdere. i regnskabet for 2013 er opgivet lønomkostninger for 1.1 mio. Hvordan opdriver man arbejdskraft, så man kan have mere end 10 ansatte for ca. 1 million om året?

Har I gjort nogle konkrete tanker om hvordan resultatet fra 2013 på -462.622 kr kan vendes til et positivt resultat i den kommende tid?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauran Muthiah:
Har I gjort nogle konkrete tanker om hvordan resultatet fra 2013 på -462.622 kr kan vendes til et positivt resultat i den kommende tid?

Jeg vil ikke tage forskud på herlighederne i interviewet ved at begynde at svare på spørgsmål her, men blot sige: Husk nu at læse hele regnskabet, og ikke bare det nederste tal, da det giver et misvisende billede af virkeligheden hvis det står alene. Der er en god grund til, at det ser ud, som det gør. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)