Men du skal huske på at det jo ikke er noget folk køber hele tiden. Altså har man købt kontakter til hele huset, så er det jo ligesom et lukket kapitel de næste mange år :)
Hvis du kan argumentere godt nok overfor dine kunder, om hvorfor de skal vælge dig, så har du succes.
Sagt på en anden måde, hvilken værdi kan lige præcis du tilføre kunden, som de andre ikke kan? Her er mange parametre at spille på, bl.a. pris, design, levering osv.
tak for indputtet - der er ingen tvivl om at designet er iorden! - og man kan sammenligne dem med lauritz k trådløse stikkontakter - den eneste fordel ved disse er at man kun skal stikfte dåsen - og så kører det trådsløst med fjernbetjening.
prisen er også god - jeg har regnet lidt på det og mener at en fjernstyret betjening kan sælges i butikker/webshops for ca 400 kr. - alt inkluderet. uden fjernbetjening kan de ligge på ca 300 kr. - og der er indregnet en god fortjeneste (mener jeg) men kender ikke fortjeneste på elartikler i forvejen? nogen der gør dette?
er den *1 eller * 3,5 eller hvad ligger fortjenesten på når man har en webshop med elartikler?
kender slet ikke markedet men kunne tro at der var muligheder i både fjernbetjente men også WI-FI styrede kontakter så man let hjemmefra kunne tænde varmen i sommerhuset hvis det havde WIFI tændt - uden at skulle betale simkort for at sidde i en dum telefonmodtager
Det sker også at havnen ringer og siger - jeres alarm kører (ved fejl) - det var fint lige at kunne gå ind og slukke for den og så tænde igen så den var re-sat - samme at kunne tænde slukke kameraovervågning og hvad ved jeg ved fra telefon eller andet at kunne gå ind via wifi - Gerne kontakter som stadigt ser godt ud
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER