Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stikkontakter - mættet market?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbuddet og at blive eneforhandler af helt nye intelligente stikkontakter i rigtig fedt design. 

men jeg er lidt nervøs for om market allerede er mættet med stikkontakter? 

er der mange webshop i DK der kunne have interesse i af købe dem, sammen med byggemarkeder og lign.? 

vil meget gerne hører jeres meninger om det. :)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du skal huske på at det jo ikke er noget folk køber hele tiden. Altså har man købt kontakter til hele huset, så er det jo ligesom et lukket kapitel de næste mange år :)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vejen til succes er differentiering.

Hvis du kan argumentere godt nok overfor dine kunder, om hvorfor de skal vælge dig, så har du succes.

Sagt på en anden måde, hvilken værdi kan lige præcis du tilføre kunden, som de andre ikke kan? Her er mange parametre at spille på, bl.a. pris, design, levering osv.

Mvh

Mathias

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for indputtet - der er ingen tvivl om at designet er iorden! - og man kan sammenligne dem med lauritz k trådløse stikkontakter - den eneste fordel ved disse er at man kun skal stikfte dåsen - og så kører det trådsløst med fjernbetjening. 

prisen er også god - jeg har regnet lidt på det og mener at en fjernstyret betjening kan sælges i butikker/webshops for ca 400 kr. - alt inkluderet. uden fjernbetjening kan de ligge på ca 300 kr. - og der er indregnet en god fortjeneste (mener jeg) men kender ikke fortjeneste på elartikler i forvejen? nogen der gør dette? 

er den *1 eller * 3,5 eller hvad ligger fortjenesten på når man har en webshop med elartikler?

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kunne godt være interesseret.

Kontakt mig gerne på, og skriv lidt om dit produkt.

Kontakt@smartstrom.dk

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt mail :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kender slet ikke markedet men kunne tro at der var muligheder i både fjernbetjente men også WI-FI styrede kontakter så man let hjemmefra kunne tænde varmen i sommerhuset hvis det havde WIFI tændt - uden at skulle betale simkort for at sidde i en dum telefonmodtager

Det sker også at havnen ringer og siger - jeres alarm kører (ved fejl) - det var fint lige at kunne gå ind og slukke for den og så tænde igen så den var re-sat  - samme at kunne tænde slukke kameraovervågning og hvad ved jeg ved fra telefon eller andet at kunne gå ind via wifi - Gerne kontakter som stadigt ser godt ud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)