Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bestiller man opladere til iPhone?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhånden bestilt 8 forskellige opladere til iPhone 5 på eBay. Alle er gået død på kort tid. Er der nogen der kan sende links til eBay-sælgere, der har iPhone opladere, der faktisk VIRKER?

Det er bare kablet, jeg skal bruge.. 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor køber du ikke bare det originale Apple kabel i en dansk butik, evt. Fona, Humac eller tilsvarende? Min erfaring er at de holder en del længere end alt det andet skrammel. Og hvis du kunne nøjes med at købe 1 i stedet for 8, burde det alt andet lige også være billigere, og i hvert fald mindre tidskrævende :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har været i samme situation, bestilt flere opladere hos flere forskellige forhandlere på eBay. Men har endnu ikke kunne finde nogen som rent faktisk holder i længden. Jeg tror ikke man skal regne med at finde en uoriginal oplader som rent faktisk holder. Så jeg har nu ofret de ekstra penge på en original oplader :-)

Du må endelig sige til hvis du alligevel skulle være så heldig at finde en der virker ;-)

/Sarah

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig RIGTIG stor del af hvad du kan finde på Ebay er varer fra Kina. Og så kan man jo også spørge sig selv hvad man kan forvente af en oplader til 20-30kr?

Er det kablet den er gal med, så kan man også få en del forskellige opladere med stærkere kabler - fx flade kabler.

God jagt

Mvh

Morten

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

apple store?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)