Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam via vores tilbudsformular, Hjælp!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har et problem som er opstået i går. Vi er begyndt at få en masse spam via vores tilbudsformular på vores hjemmeside. Vi snakker ca. 2 i minuttet og det er virkeligt forstyrende og tidskrævende. Er der nogen som ved hvordan vi kan undgå dette uden at vores kunder skal udfylde sådan en kode hver gang de skal have et tilbud? 

Mvh

Jesper

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har før lavet en hurtig lille kodestump, som gik ud på at have et "hidden" form-felt, hvor værdien af dette felt skulle være TOMT. Hvis ikke det var tomt, gik formularen ikke igennem.

En bruger vil aldrig se dette felt, og derfor vil formularen gå igennem. Spambotter vil udfylde dette felt med garbage, og så går formularen ikke igennem... Det virkede for mig (stoppede 95% af spam igennem en kontaktformular)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave et "hidden" input felt som indeholder unix timestamp fra da siden blev loadet. 

Når en besøgende så submit'er data i kontaktformularen så tjekker du timestamp igen på serveren. 

Så kan du tjekke hvor mange sekunder det tog at udfylde formularen. Hvis under f.eks 3 sekunder så ignorer henvendelsen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Send mig en PB, så fikser vi det superhurtigt uden en generende CAPTCHA.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget nødigt ud i at vores kunder skal skrive en kode/svar hver gang de skal bestille et tilbud. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:
Jeg vil meget nødigt ud i at vores kunder skal skrive en kode/svar hver gang de skal bestille et tilbud. 

Så vil jeg anbefale at du kigger på Jens' forslag (første svar i tråden). Et skjult felt der ikke må udfyldes, er noget jeres kunder aldrig vil se eller opdage, dvs. at alt umiddelbart er som det plejer at være.

Jeg er ret sikker på at det vil kunne stoppe det meste af den spam i modtager.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)