Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - Hvordan sikre jeg min kommission på et salg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har startet et lille affiliate koncept, hvor jeg forsøger at generer salg til mine partnere.
Ideen foregår således:

1. Kunden finder min landingpage på Google
2. Min landingpage henviser kunden til min partner med en rabatkode via en kontaktformular, der fx sikre kunden en rabat på 10%

Lad os sige, at min kommission på salget ligeledes er 10% (bare for at køre med nemme tal).
Mit spørgsmål er derfor; hvordan sikre jeg min kommission? Trods min nuværende partner er én, jeg stoler på, så ønsker jeg et system, der sikre mig viden om et genereret et salg hos partneren.

Det skal være nemt for kunden. Derfor skal kunden KUN have en rabatkode og kunden skal modtage rabatten hos partneren med det samme.
Salg foregår over telefon og mail. Min partner laver normalt salg over andre medier end direkte på nettet. Var det over nettet, var det nemt at lave med et affiliate-program eller en simple cookie.

Jeg har tænkt nogle løsninger, men det går altid ud over kunden - hvilket jeg risikerer udgør, at kunden smutter. Det SKAL derfor være nemt for kunden.

Jeg håber, at I har lyst til at spare med mig om nogle løsninger!

På forhånd tak!
Casper

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige, at smide en melding her i håb om, at der er flere, der ser indlægget og kan hjælpe mig. :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)