Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der snart tager en tur til Sverige?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's. Jeg er vild med Chuck (actionkomedieserie) hvor at den svenske Elgiganten er den eneste der sælger alle 5 sæsoner i en boks med DK undertekster.

Derfor er jeg meget nysgerrig efter at vide om nogle kunne være interesserede i at købe den til mig. Det er slet ikke fordi det skal være de kommende dage men gerne indenfor et par måneder.

Hvis nogen skulle tage en tur til Sverige og købe mig denne boks vil jeg blive super glad, og selvfølgelig vil jeg betale lidt mere end de sælger den til. Her er et linkhttp://www.elgiganten.se/product/filmer-boxar/tv-serier-samlingsboxar-dvd/DVDCHUCHCOM/chuck-sasong-1-5-dvd 

Interesserede må meget gerne melde ind, og foretrækker at det er nogen der er meget aktive herinde, så jeg på en måde føler mig mere sikker ved personen.

Prisen på den svarer til ca. 491.kr og jeg vil da gerne give lidt ekstra for at få den...

Hvis i ellers kender nogle virksomheder som importerer film m.m med DK tekster hertil må i meget gerne skrive, da jeg ikke kender nogen selv.

Mvh. Frederik 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke købe den online? 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre ikke. Elgiganten sælger kun i deres eget land, og den danske Elgiganten vil ikke få denne boks :( 

Derfor håber jeg at der er nogen herinde som vil tage til Sverige og hjælpe 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe tak, men jeg kan læse at alle sæsonerne er med dansk tekst. Hvis man går ind under Chuck sæsonerne enkeltvis de sælger, er sæson 4 og 5 uden DK tekst: http://videonetto.dk/go.aspx?51O49XO493132O49313839383T2 og hvis man søger på Chuck på deres hjemmeside og ser boksen, står der også Import, uden dansk tekst.

Ellers tak ;)

Andre forslag modtages meget gerne :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i sverige så jeg kan godt købe den til dig hvis det er. Jeg skal bare have pengene upfront sammen med pris for forsendelse + emballage - med mindre at du kan komme forbi Glostrup eller København H/Helsingør (begge morgen eller aften)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)