Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbydes: Dropshipping af covers & mobil-udstyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg ser rigtig mange herinde, der søger leverandører af mobil covers og div. tilbehør og gadgets til mobiltelefoner. 

Ofte så er der en minimums-mængde ved engros salg som betyder at det er relativt dyrt at komme igang.

Derfor arbejder vi med et nyt koncept hvor vi udelukkende vil sælge engros, men hvor vi vil tilbyde salg via dropshipping.

Ganske simpelt så får du et log-ind til en webshop hvor du finder DINE priser. Her bestiller du så via din konto hos os dine varer, og taster din kundes leveringsadresse. Så sørger vi for at sende varen direkte til din kunde.

LYDER DET SOM EN GOD IDÈ???

Er det et koncept der kunne være interessant for dig?

I så fald, gider du give en tilbagemelding på hvad du ville forvente af avance for at det er attraktivt for dig?

Mvh

Morten

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du kunne levere til andre europæiske lande uden det koster en formue i fragt? Isåfald kan jeg godt være meget interesseret!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget nyt?  http://crazy-priser.dk/ har da gjort det i lang tid? Ellers så burde jeg skylde en masse penge væk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke om der er noget nyt under solen - konceptet er jo næppe unikt - men markedet er tilgengældt stort, så det afhænger jo alt sammen af priser, udvalg, service osv.....

www.crazy-priser.dk  er foriøvrigt nede...

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej set dit indlæg, er der stadig mulighed for at købe mobil tilbehøre og gadges fra dig? men hvor jeg selv modtager alle varene og sender dem ? mangler leverandør til salg af mobil covers 

kontaktes evt på karsten208@hotmail.com 

Mvh Karsten Albkretsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)