Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til fysisk produkt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg har noget software, som jeg godt kunne tænke mig at tilbyde i fysisk form. Jeg søger en billig løsning, som skal kunne tiltrække kundernes opmærksomhed i f.eks Fona, Føtex, Bilka mm.. Er der nogle herinde, som har erfaringer med dette, og eventuelt kender et sted man kan få udviklet en prototype..?

Håber at i kan hjælpe mig!

Forårs hilsner Kasper

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en kasse du skal have lavet eller hvordan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den traditionelle løsning er at levere X produkter i bokse i et salgsdisplay af pap til butikkerne. Det har været meget brugt af f.eks. spilleverandørerne i mange år, og er en måde at få en god plads med focus på sit produkt i butikkerne.

Hvis du søger på salgsdisplay på google.dk, kan du finde mange virksomheder, som designer boks + display m.m.

https://www.google.dk/#q=salgsdisplay 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne meget vel være en lille æske, som man kender det fra smartbox mv. men har endnu ikke fundet et trykkeri, som har kunnet lave sådan en løsning :( Er ret åben for alle forslag, det er altid godt at have noget at sammenligne med, og om ikke andet kan man få lavet nogle forskellige prototyper, så man har noget at fremvise..

Mvh Kasper

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgsdisplay er da helt sikkert noget jeg skal kigge nærmere på! Det ser man jo alle steder, og det er da en rigtig god måde at fremhæve sine produkter på! Tak Karsten! :)

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver ikke meget om hvor mange du forventer at skulle bruge og andre relevante oplysninger.
F.eks. hvad er det helt præcist der skal være i æsken, hvor stor skal den være osv.

Vi producerer både æsker, kasser og salgsdisplay i alle størrelser og udformninger og kan godt lave en god løsning til dig.
Dog er der omkostninger forbundet med udvikling og konstruktion, prototyper og evt. prøvetryk, og den omkostning skal vi nødvendigvis have dækket ind medmindre vi kan se et stort potentiale i netop den løsning du skal have.

Salgsdisplays er et vidt begreb, og de kan laves i "simple" udgaver til bord/disk og op til de helt store som fylder en hel europapalle i 2 meters højde.

Hvis du kan fortælle lidt mere om hvad du har forestillet dig kan vi måske lidt bedre pejle os ind på hvad dit behov og dine ønsker er.
Du skal dog være forberedt på at det nemt kan udvikle sig til at være et relativt omkostningstungt område, alt efter krav, ønsker og forventninger. Vi kan lave "simple" æsker til et par kroner pr. stk. til flotte salgsemballager som koster 1-200 kr. pr. stk.
Salgsdisplay til gulv eller 1/4-palle kan laves til priser fra ca. 45,- pr. stk. og opefter alt efter hvad du har behov for, og ikke mindst det antal du bestiller.
Dertil kommer engangs udgifter til konstruktion, stanseværktøj etc. som godt kan løbe op i 5-10-20.000 kr. alt efter hvilken løsning det ender med.

En mulighed kunne også være at finde en eksisterende løsning som kan passe og bruges til dit formål. Så sparer du alle de dyre forberedelser og kan hurtigt komme frem til en løsning :-)

Er du interesseret så skriv og lad os kigge på det...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, i første omgang er det en mindre løsning jeg er på udkig efter. Jeg skal have lavet et salgsdisplay i størrelsen 1/4-palle, samt nogle emballager. Ved ikke helt hvordan sådan en process foregår, men da det er en løsning til en mindre virksomhed, er det vigtigt, at det er en forholdsvis billig løsning.

Hvordan foregår design-delen, har i nogle skabeloner at designe ud fra?

Mvh Kasper

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Vi har som nævnt forskellige eksisterende løsninger som vil kunne bruges uden investering i stanseværktøj etc.

Til dem har vi naturligvis tegninger liggende så de kreative kan få dem til at arbejde ud fra.

Der er flere måder at komme videre på men hvilken der er den bedste i dette tilfælde kan godt være nemmere at finde hvis vi tager en snak for at få afklaret diverse spørgsmål og så tage den derfra...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)