Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan producerer man namelabels til tøj - bøger, fora søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikker et dejligt vejre i dag og mange er enten på arbejde eller ude for at nyde solen.
Men jeg håber alligevel de som sidder her har ide om hvor jeg kan får informationer om, hvordan man producerer Namelabes til tøj og andre ting.
Kan det virkelig passe, at man i dag kan nøjes med "lables" til tøjet og ikke behøver iron on - strygemærker...og de samme labelskan bruges til sko mv.

Kender i til nogle bøger eller Fora på nettet, hvor man kan læse mere om den slags ?

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske sidder her nogle som arbejder med trykke på tøj osv og har et begreb om hvad jeg skal bruge for komme i gang...og forskel på de nævnte ting og har lyst til hjælpe, ved at sende mig en besked..

Eller jeg må skrive dem en pb ...

Som tak kan jeg sende pizza og cola...(Hurra for Just eat :))

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske ska jeg finde tekniske fora tildet spørgsmål
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

de fine er vævede og det kræver en computerstyret væv som koster sådan ca 1 mio. Mange trykker på stofbånd som har selvklæb - få holder til kogning men få gør - tryk sker med rotationstryk i 90% af alle fald. Så er der tryk på papir eller andet, som igen i hovedsag er rotationstryk (en maskine koster ca 100.000) men atter andre kan jo være computer print (regn med samme pris ca mindst) Det er relativt dyrt udstyr i alle fald - hvis det skal kunne klare vask og andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tænker ikke på vævet labels.
Men mere strygemærker og klistremærker som holder til vand, slid og frost.

Jeg tror det kræver printer, special lim og papir.

Har svært ved tro, at det koster så meget..
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få rotations printer brugt til langt mindre, men jeg tror det er langt billigere at købe labels til sko fra ex nilorn.dk eller andre. Det er et ret fjendsk miljø nede i en sko - og alm - laser eller blæk print har ikke en chance. jeg tror ikke der er mange der printer dem selv, det er en special opgave - ikke noget vistaprint osv over det - både tryk skal holde - kanter være bløde så de ikke skærer strømper og limen ikke løses op af fodsved og glide rundt.

Det er klart der skal lidt antal til - men du kan få vævede bare med navn for noget med under 200 kr for 150 stk for simple nametapes - og du kan med normale tal som 2000 stk få dem til noget med 1000 kr ialt og så de holder

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)