Først og fremmest - en applaus til Hungry teamet som er nået langt på rekordtid.
Spørgsmål:
1. Pizzaria ejerne er skræmte af JUST EAT's skruetvinge med at sætte procenter op. Hvilke udfordringer har det givet Hungry, og har Hungry formået at skabe et bedre ry?
2. Er det korrekt at strategien ift. digital trafikskabelse indtil nu har været at spille kortene sikkert, med det de har lært fra JUST EAT? Hvori er potentialet indenfor online marketing? Nye app funktioner, SEO, Videoer, Google+ ? Man må gå ud fra at Hungry spiller på kompetencer frem for kapital.
Spørg om de kan mærke at de ikke er de eneste spillere på online Take-Away markedet. Her tænker jeg på at der er Just-Eat og E-Takeaway som også er store.
Spørg dem om de ikke har problemer når de kommer rundt til de forskellige restauranter og siger Hej, vi kommer og har mere eller mindre samme setup som Just-Eat og E-Takeway har, men i skal også vælge os.
Hvordan fungere det tekniske mellem bestillinger til restaurant? Er det som hos Just Eat eller har de gjort noget anderledes og mere effektivt på dette område?
Skal restauranterne "bekræfte" at de laver ordren (som man får besked om fra Just Eat), hvis ja, hvad sker der når de siger nej til en ordre?