Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hungry.dk hvad skal vi spørge dem om?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de bange for konkurrenter på markedet? Just-eat sad jo på det hele i mange år og ser først rigtig konkurrence nu, hvad hvis nogle andre forsøger sig?

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad gør hungry.dk bedre end just-eat?

Hvorfor lige lave en konkurrent til just-eat?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har læst,så eren af dem der har startet hungry også været med på just eat.  Hvorfor vælge at konkurrere mod sig selv? Især når man tager med at just eat nærmest ejer markedet. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad gør I anderledes end f.eks. Just Eat? Hvad gør jeres koncept anderledes?

Venlig hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan vil Hungry.dk sikre at mad ikke kommer senere end det tidspunkt kunden vælger?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange optioner til 1 kr har Jesper Buch liggende i skuffen til Hungry, når hans klausul ophører? :DEj spøg til side...

Men synes det kunne være spændende at høre, hvordan Morten Larsen og evt andre prominente Just-Eat folk har klaret at gå udenom klausuler og starte en direkte konkurrent til Just-eat?

Hvor mener de, at de skaber mere værdi til konceptet/kunden end Just-eat? Eller mener de simpelthen, at markedet var stort nok til flere spillere?

Hvordan kommunikerer Hungry med de restaurationer, de samarbejder med, når en kunde bestiller? - Er der teknologisk forskel på den måde, Hungry kommunikerer med de restaurationer, de samarbejder med, ift. Just-eat? Her inspireres jeg af en ældre video af Thorborg, der snakker om, at teknologien måske har indhentet Just-eat indenom, ift. at de tidligere kunne have markedet for sig selv pga. den konkurrencemæssige barriere, der opstod pga. deres boks, de lavede til reasaurationerne, som de kommunikerede igennem - Men at man i dag sandsynligvis vil kunne lave en app til en smartphone, der kan det samme.

Vh.

Jon

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal man bestille igennem hungry end just-eat.dk? Er det billigere? Kommer pizzaen hurtigere ud? Har de flere restauranter man kan vælge imellem?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne spørge om de satsede på at indhente suppliers først, eller brugere? Hvorfor? Hvordan?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan forholder i jer til et fremtidig salg af Hyngry? det bliver nok ikke nemt at finde købere. Da man må formode at en evt. køber kender historien fra da Just Eat blev solgt. Det kan vel næsten kun være JustEat som kan købe jer op til den tid. -

For i alle bag, er jo mest startupser, så går ud fra det er med salg for øje i fremtiden.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er tankerne bag deres meget aggressive markedsføring på bekostning af Just-Eat?

Jeg synes mange af de stunts, de laver ud ad til, er med udgangspunkt i Just-Eat. Det vil jeg gerne høre om er en bevidst strategi eller om det 'bare er sket'.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)