Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chauffør søges til København - Kategori B kørekort

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke erhvervsmæssig befordring, som er når man fx er taxachauffør, eller buschauffør.

Her er tale om minibusser(varevogne, som fx VW Transporter) med plads til max 9 personer(inkl. chauffør) - Dette kræver kun et ganske normalt kørekort B, hvor eleverne på køreskolen bliver kørt til køreteknisk anlæg, såfremt de ikke selv har mulighed.

Jeg står ikke for det mere. Det er en af DKs ældste køreskoler, som altså har tingene i orden.

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hey mit navn er mohammad. jeg søger et chauffør job. bor selv på frederiksberg. er ikke en i gang med nogen uddanelse. så har masser a tid. kontakt mig på 20119368. og email: mohammed_dkg@hotmail.com.   ønsker a høre fra dig. har kategori B kørekort.

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Jeg er en ung frisk fyr som finder jeres jobannoce interresant.

Hvem er jeg?                                                                                                                                                                               Jeg hedder Martin, og er 20 år gammel. Generelt er jeg en glad fyr, med et positivt livssyn, og jeg er fleksibel med hensyn til varetagelse af forskellige opgaver samt arbejdstider. I min fritid holder jeg af, at være sammen med min kæreste og mine venner.

Hvorfor søger jeg jobbet hos jer?                                                                                                                                            Jeg mangler et arbejde, og finder jeres interresant. Jeg har en del erfaring som billist, da jeg har arbejdet som mekaniker i 5år, og derfor har kørt meget bil.

Hvorfor skal i vælge mig?                                                                                                                                                       Jeg er en stabil fyr, som er omstillingsparat og god til at snakke med folk.

ring eller skrive til mig på mobil 26212504- martinlh1@hotmail.com

Tilmeldt 29. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi Dear,
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)