Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed tli salg af "mad-oaser", via import af frugttræer + buske og beplantning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe været vild med ideen om at plante helt vildt, og så kom det til mig, at lave et firma der sælger "pakkeløsninger", så folk i et boligkvarter / kolonihaver eller det offentlige kan købe "mad-oaser" fra mig.

Jeg tænker at importere de relevante træer, buske, planter, m.m. via internettet fra steder som gør det økonomisk attraktivt at kunne videresælge disse planter, inkl. beplantning og vedligeholdelse.

Jeg tænker at sælge "pakkerne" (planter, plantning og vedligeholdelse) aktivt på gaden med husdyr til at skaffe opmærksomhed, herover forår og sommer, til at plante i efteråret. Lave en rytme med det hvert år, og så kunne bo i Spanien om vinteren.

Hvordan lyder realismen for dette, og hvad er jeres erfaringer i forhold til import af træer og buske fra udlandet - til billigste pris.

Jeg har en stor kassevogn, så jeg kan få forretningen til at fungere i forhold til transport - jeg er i tvivl om en løsning hvor jeg midlertidig kan opbevare de importeret vare, indtil jeg planter dem ud ved folk.

Alt tænkeligt hjælp modtages glædeligt :) !!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)