Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken One click hosting-leverandør er jeres foretrukne:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Høstbo:
Wordpress ser jeg som den vigtigste - Jeg ved ikke om det er muligt, men hvis i kan gøre det muligt at tilføje temaer og andre tilføjelser til Wordpress via den 1-click der, så ville i skaffe en ny kunde :-)

1-click install er kun installationen af softwaren. Derefter kan du kontrollere alt i Wordpress som hvis du havde installeret det manuelt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Andreas Høstbo:
Wordpress ser jeg som den vigtigste - Jeg ved ikke om det er muligt, men hvis i kan gøre det muligt at tilføje temaer og andre tilføjelser til Wordpress via den 1-click der, så ville i skaffe en ny kunde :-)

1-click install er kun installationen af softwaren. Derefter kan du kontrollere alt i Wordpress som hvis du havde installeret det manuelt.

Faktisk i den nye version af Softaculous 1-click installer (Som rigtig mange webhosts bruger), der har du muligheden for at installere et tema samtidig med du installere WordPress, men ja.. Opdateringen kom igår, så det er rimelig nyt!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart UnoEuro, bruger dem til alt og rigtig mange af mine kunder bruger det også. Det gode er at det bare virker ud af boksen, der er ikke så mange problemer. God oppetid, god pris og let at installere (og have flere installationer på samme webhotel).

One.com derimod har jeg kæmpet en del med, typiske problemer med at FTP fra nogle maskiner til dem. Og FTP det SKAL man bruge hos dem, for den 1-klik installer de har installerer en amputeret Wordpress uden muligheder for nye temaer, plugins og alt muligt andet. Hvis man skal have en rigtig Wordpress installeret hos dem skal man selv FTP den op og installere den.

/Brian

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg også haft gode oplevelser hos UnoEuro, og nogle meget dårlige One og MLHosting (nu YayHosting).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får hvad du betaler for - når du skal drive et website er du nødt til at have nogen med i loop'et der ved hvad de laver - hvis du selv ikke er for kvik, så er du nødt til at vælge en udbyder der ved hvad de laver - hvis du derimod selv har styr på teknikken så kan du godt klare dig med en inkompetent udbyder. 

Men hvis du ikke selv forstår dig på f.eks. Hosting af Wordpress og du hyrer en udbyder der heller ikke har kompetencerne (eller vælger en pakke hos udbyderen hvor disse kompetencer ikke er inkluderet) så får du en dårlig løsning.

Når det er sagt skal man også tage ambitionsniveauet med i overvejelserne, hvis det er en hjemmeside for din hobby-kanin-avler virksomhed, så går det nok med den billigste løsning fra den billigste udbyder, men hvis du er ved at lancere et verdensfirma og har tanker om SEO, Oppetid, International rækkevidde og generelt at fremstå som et seriøst firma, så vælger i en seriøs webløsning, og hvorvidt en given løsning kan betragtes som seriøs handler om det mix du vælger af folk til at bygge og drive hjemmesiden, hostingen betyder her meget - men ikke alt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)