Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af smykker fra Indien med henblik på vidersalg!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg går med en drøm om at importere smykker fra Indien. Min plan er lave en webshop, samt henvende mig til nogle specifikke butikker med henblik på at de skal sælge dem.

Jeg tager "bebysteps", og starter i det små. Med andre ord, jeg skal ikke ud at låne penge. Jeg har en lille opsparing som kan hjælpe mig lidt igang. Jeg er studerende ved siden af, så jeg har tid til at "skynde mig langsomt", da jeg løbende har en indkomst via min SU. Og jeg er klar over, at succes tager tid! Jeg har besluttet mig for at gennemføre min uddannelse, da jeg kun har 1 1/5 år tilbage, bare for at have en sikkerhed - også selvom jeg hellere vil være iværksætter.

 

Men det jeg vil høre jer Aminoér omkring er, om der er nogle super gode råd, som jeg burde få inden jeg går for meget i gang?

Fx omkring valg af leverandør? Min plan er faktisk at jeg vil tage til Indien på et tidspunkt og møde nogle potentielle leverandøre... Men ved ikke helt hvordan jeg bedst griber det an? Vil det være en god ide fx at kontakte nogle indiske forhandlere via ebay, og så allerede der teste deres produkter og skabe kontakt?

Jeg ved også der er særlige regler omkring import af smykker i forhold til stempler osv. Min plan er at kontakte miljøstyrelsen og høre hvad de har at sige omkring det. Men er der nogle her der allerede har lidt erfaring?

 

Ellers så tages alle råd og erfaringer med kyshånd!

På forhånd tak!

 

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har lidt tips til dig som kan hjælpedig videre

send mig en mail

lars@tjenester.dk

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)