Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært at få gode referencer i din portfolio eller på CV'et? Få en topklasse reference

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg håber, at I alle sammen har nydt påsken og den sidste hviledag inden det for alvor går løs igen :-)

Jeg kan selv huske i starten, at det var temmelig svært at få nogle gode referencer til min portfolio eller på CV'et. Man kunne komme igang med at lave gratis arbejde for forskellige virksomheder, via freelance-opgaver osv., men de referencer man måske fik var ikke gode nok til virkelig at batte noget.

Dem af jer der føler, at I mangler en virkelig god reference til portfolio eller CV'et, vil I ikke sende mig en PM? Jeg kan tilbyde en god referencen uden, at du/I skal gøre ret meget overhovedet.

Den reference der står til rådighed hører hjemme indenfor kategorierne SEO herunder linkbuilding og onsite SEO samt grafisk design.

Referencens "skills" eller "achievements" ligger i toppen, hvad de forskellige kategorier angår, og du vil derfor kunne få æren for noget ekstraordinært.

Der er kun et krav: Du skal have et website, hvor du kan linke tilbage til referencen.

Det er en win/win for begge parter :)

Send mig en PM, hvis du er interesseret. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)