Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bogholderi

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har opstartet et modelbureau og er blevet momsregistreret. Jeg skal derfor bruge en regnskabsvirksomhed som kan hjælpe mig med al bogholderi, selvangivelse m.m. Jeg har råd til at betale 3-4000 kr årligt. Er der nogen der kender et godt regnskabsselskab som kan gøre det til denne pris? 

Mvh Idunn

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Idunn

Du er meget velkommen til at kontakte os på eKontoret www.ekontoret.dk for en pris. 

For at kunne give en fast pris skal vi bruge information om forventet bilags antal samt service niveau du forventer.

Hvis du ikke lige har en ide om antal bilag så ring, for så finder vi frem til en løsning i fællesskab.

Vi kører med faste / aftalte priser UDEN ubehagelige overraskelser.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i DK skal arbejdet udføres ?

Mener du selv at hele dit bogholderi (bilag fra et helt år) , inkl. årsregnskab og selvangivelse kan udarbejdes på noget der i alt ligner max 20 timer ~ 3 dages arbejde i alt?

Mvh

Robert Nissen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du kan få 3 tilbud frit hvis du beskriver dit behov (skriv gerne hvor mange bilag du venter - antal køb og salg per år) til aminos søster www.agera.dk 

Det du angiver vil normalt i bogholder firmaer være 10-15 timer men bogfører man 3 timer hvert kvartal, man man nå en del. Du skal dog så nok selv kunne stå for momsindberetning (får tallet af bogholderen) og selv stå for evt løn indberetning til skat for dine modeller - og selv lave betalinger via bank osv - ellers tror jeg det bliver svært

en mulighed er også regnskabsskolen - Anette Sand har skrevet lidt om priser http://anettesand.dk/tag/anette-sand/ 

vh John  H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Ok tak. Det lyder rigtig fornuftigt, måske jeg lige giver jer et kald imorgen.

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Ok tak. Det lyder rigtig fornuftigt, måske jeg lige giver jer et kald imorgen.

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Det er rigtig svært at vurdere for mig, da jeg er helt ny i det her. Så det kan jeg ikke svare på :/ Arbejdet skal udføres i kbh..

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det er rigtig svært at vurdere, men der ligger meget lidt arbejde i det lige nu, ikke særlig mange bilag før at det kommer rigtig op at køre. 

Modellerne får B-indkomst, så ingen lønninger, men udelukkende honoar hvor de selv skal opgive det til SKAT.

Men det lyder rigtig fornuftigt ellers..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Idunn:
Modellerne får B-indkomst, så ingen lønninger, men udelukkende honoar hvor de selv skal opgive det til SKAT.
det er ikke lovligt du. Hvis det er personer med CPR SKAL du sandeligt indberette til skat - det kan de slet ikke selv, rubrik 12 er låst i selvangivelsen. Indberetter du ikke, er det sort arbejde du betaler - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2014/02/indberetningspligt-skat.html    og se her hvordan du indberetter: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/indberet-b-indkomst-hos-skat-i-e.html 

Alt honorar til CPR personer SKAL indberettes - kun hvis du får en regning fra en virksomhed med CVR nummer kan du undlade

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg tror at jeg fik formuleret det forkert. Som sagt er jeg helt ny i det her, og har derfor brug for hjælp, så jeg er glad for at du skriver :) Da jeg skrev at de selv skulle indeberette det til skat, mente jeg bare at de selv skal sørge for at betale skat af det honorar jeg udbetaler til dem(De er kun CPR-personer), er det ikke korrekt? ellers har jeg misforstået noget.. Men ja det er vel min pligt så at indberette det eller hvordan hænger det sammen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)