Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemarbejdede webtekster til 15 øre pr. ord

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Jeg har længe holdt pause fra skriveriet, da jeg har haft travlt med øvrige kundeprojekter. Jeg har længe savnet at skrive tekster, og nu har jeg endelig tiden igen. Derfor skal I have et knaldtilbud på professionelle og gennemarbejdede webtekster.

I snart tre år har jeg arbejdet som freelance tekstforfatter. I de tre år har jeg skrevet om alt fra sexlegetøj til CPU'er. Denne variation af tekstemner har resulteret i et stort ordforråd og evnen til at skrive i et højt tempo, der sikrer en kort leveringstid.

Hvis du har tekster, der skal skrives, skriver jeg dem for 15 øre pr. ord. Det er en besparelse på 10 øre pr. ord ift. min normalpris på 25 øre. pr. ord. Hvis du har behov for webtekster af den ene eller anden slags, så kan du trygt tage uforpligtende kontakt til mig.

Jeg glæder mig til høre fra dig, så mit tastatur kan få lov til at gløde. Du kan kontakte mig på mail@nuvomedia.dk.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også en mindre tekstpakke omkring lån til salg. Hver artikel indeholder minimum 400 ord. Prisen lyder på 420 kr. ekskl. moms, hvilket er svarende til 15 øre pr. ord.

Tekstpakken indeholder følgende emner:

  • Godkendelseskrav for et kviklån
  • Vær opmærksom når du optager et SMS lån
  • Lån penge uden sikkerhed
  • Betingelser for at optage et SMS lån
  • Lån 1000 kroner
  • Minilån vinder frem i Danmark
  • Kviklån; hvis du mangler penge her og nu
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil gerne puste liv i dette tilbud igen. Har du tekster, der skal skrives, skriver jeg dem for kun 15 øre pr. ord. Du har mulighed for at bestille tekster til 15 øre pr. ord frem til onsdag kl. 12.00. Jeg kan kontaktes på mail@nuvomedia.dk :-)

Fortsat god søndag!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)