Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varekøb fra leverandør, betalt med privat konto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt ny bruger af Dinero og har brug for hjælp til hvordan jeg bogfører et varekøb fra en leverandør hvor jeg har 

betalt fra min egen private bank konto.

Jeg vil gerne føre pengene tilbage på min private konto, men hvordan gør jeg?

Nogen som kan hjælpe med dette? Wink

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare fakturere til dit firma som privat person?  Er heller ikke så meget inde i dinero men sådan ville jeg nok gøre

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har netbank fører du bare pengene over fra erhvervs kontoen til din privat konto.

Kender ikke Dinero, men det er vel et alm regnskabsprogram og så skal varen jo bare posterer  som varekøb.

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en enkeltmandsvirksomhed du har, eller et selskab?

Hvis det er enkeltmandsvirksomhed, ville jeg gøre et af to:

1. Hvis det ikke er ret mange dage siden, villle jeg overføre det eksakt samme beløb fra firmakonto til min konto og så bogføre SOM OM jeg havde trukket beløbet på firmakontoen. På bilaget ville jeg så skrive en tekst, der forklarer hvad jeg har foretaget mig, så jeg også kan huske det om 5 år, hvis SKAT skulle spørge.

2. Du kan også bogføre beløbet med din private konto som modkonto. Du kan så efterfølgende trække et beløb ud til dig selv, hvis du vil. Det kan være større eller mindre en købssummen. Du skal bare bogføre det som "hævet privat".

Hvis du har et Aps/IVS eller et andet selskab, skal vi have nogle andre på banen.

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, ja det giver mening 

Det vil jeg gøre på den måde i foreslår Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)