Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man kontakte butikker/webshops direkte?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en webshop har en kontakt formular må man så enlig bruge den ?

Man kan jo ikke vide hvordan formularen er sat op, om beskeden kommer ind i et backend system eller om der bliver sendt en mail til ejeren(højst sandsynligt det sidst)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan ikke se hvad der ikke er enkelt ? https://kontakt.erst.dk/formular/reklamebeskyttelse/?articleid=1335

siger vel det samme som dit link - og forklarer tydeligt at man gerne må sende med post til alle erhverv - bare  man ikke har adressen via CVR 

Så er der det med at nej tak til reklame på postkassen bør respekteres men det er jo ikke noget med at virksomheder skal køre rundt og checke postkasser inden de sender breve (eller reklamer til andre firmaer)

Det er posten som bør respektere ikke at smide reklamer ind, men det vil jo aldrig omfatte et brev fra en anden virksomhed, posten kontrollere ikke indhold af breve så de ryger jo altid ind, når de er sendt som brevpost

Breve og reklamer er altid tilladt B2B med mindre adressen kommer fra CVR masseudtræk

Dørsalg i form af besøg fra sælger til kontor og erhverv også altid tilladt (kanvas salg helt enkelt)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

smsaway.dk:

Hvis en webshop har en kontakt formular må man så enlig bruge den ?

NEJ! Mails og kontakt formularer er no go, med mindre du har snakket med firmaet på forhånd, f.eks via tlf eller personligt, hvor du har fået lov til at anvende kontaktformularen eller mailen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Kim Thrane:
markedsføringsloven

Du glemmer den lille detalje at firmaer også kan vælge reklamebeskyttelse ved oprettelse af cvr nr.

hvis de har en hjemmeside, er på krak osv. må du ringe til dem.

god dag

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

John har i øvrigt helt ret, så længe du ikke får dine oplysninger fra CVR registret, må du rette henvendelse til de erhvervsdrivende, med mindre de på deres kontaktside specifikt gør opmærksom på at de er reklamebeskyttet.

Som jeg ser det er det ret begrænset hvor mange trådstarter henvender sig til, så det burde være overskueligt at ringe dem op og få lov til at sende information.

Mulighed 2 er ikke så velset, så den vil jeg undlade at komme nærmere ind på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
John har i øvrigt helt ret, så længe du ikke får dine oplysninger fra CVR registret, må du rette henvendelse til de erhvervsdrivende, med mindre du på din kontaktside specifikt gør opmærksom på at du er reklamebeskyttet.

Ja bare ikke pr email

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:
Ja bare ikke pr email

Korrekt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
John har i øvrigt helt ret, så længe du ikke får dine oplysninger fra CVR registret, må du rette henvendelse til de erhvervsdrivende, med mindre de på deres kontaktside specifikt gør opmærksom på at de er reklamebeskyttet.

Som der står i det jeg linkede til kan ejerne af enkeltmandsvirksomhed reklamebeskytte sit firma. Også blive oprettet på Robinson liste Osv.. Så nej han har ikke helt ret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Som der står i det jeg linkede til kan ejerne af enkeltmandsvirksomhed reklamebeskytte sit firma. Også blive oprettet på Robinson liste Osv.. Så nej han har ikke helt ret.

Som CVR kan IKKE beskytte sig på robinsonlisten alle må sende reklamer til dem og JA privat personer kan, og du rent ud våser her Michael -Robinson kan ikke beskytte hvis man har CVR - Hvis du kan påvise det - så er det sprit nyt viden for alle os der trods alt rent faktisk -  VED hvordan CVR har betydning for reklame og brev regler,

Der er ikke antydning af mulighed for at kombinere robinson liste til at protestere over brev der sendes til en personlig virksomhed der har hjemme på privat adressen - det er helt galt

Du skader rent ud sagt -  de stakkels mennesker der vil igang, ved at rode dørsalgslov ind - (du påstår i tråden -  man ikke som virksomhed må besøge andre virksomheder på adressen for at sælge) og vil nu gøre dem bange for at sende et brev B2B. Du skader iværksættere med dine totalt forkerte påstande -så enkelt er det og det er 100% sten sikkert du

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Som CVR kan IKKE beskytte sig på robinsonlisten alle må sende reklamer til dem og JA privat personer kan, og du rent ud våser her Michael -Robinson kan ikke beskytte hvis man har CVR - Hvis du kan påvise det - så er det sprit nyt viden for alle os der trods alt rent faktisk -  VED hvordan CVR har betydning for reklame og brev regler,

Der er ikke antydning af mulighed for at kombinere robinson liste til at protestere over brev der sendes til en personlig virksomhed der har hjemme på privat adressen - det er helt galt

Du skader rent ud sagt -  de stakkels mennesker der vil igang, ved at rode dørsalgslov ind - (du påstår i tråden -  man ikke som virksomhed må besøge andre virksomheder på adressen for at sælge) og vil nu gøre dem bange for at sende et brev B2B. Du skader iværksættere med dine totalt forkerte påstande -så enkelt er det og det er 100% sten sikkert du

Hvis du ellers gad læse det jeg linkede til ville du se at jeg har ret = 

Forbudt, hvis en erhvervsdrivende person (dvs. ikke et selskab)
har frabedt sig uanmodede henvendelser pr. telefon og brev
mv. fra den erhvervsdrivende eller har ladet sig registrere på
Robinsonlisten. Og med hensyn til loven om Dørsalg var det et spørgsmål som jeg stillede til dig, og ikke en Påstand. Mon ikke du lige skulle pudse brillerne lidt ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)