Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Min kæreste og jeg vil gerne opstarte vores eget tøjmærke men da vi ikke har så meget erfaring på området, vil vi gerne bede om jeres hjælpe. Så hvis nogen af jer har erfaring med opstart af sit eget tøjmærke så må I hellere end gerne kommentere dette opslag :) på forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen

Sebastian og Trine

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg herinde på "Opstart af tøjmærke" - så skal du nok finde en masse tråde om samme emne. Jeg tror ikke du finder nogen herinde, som vil bruge sin tid på at lave det som I selv burde lave. Men hvis det er du ikke kan finde svar i nogen af de andre tråde, så prøv at skriv nogen præcise spørgsmål ned og spørg om det. Så skal I nok få god hjælp!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig ret i :) tak for svaret! Jeg vil lede videre herinde

Tilmeldt 19. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på om det er lovligt at man designer sit tøj på spreadshirt.dk, vistaprint og/eller loveshirt.dk og sælger det til sine egne kunder? :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian og Trine

Jeg kan hjælpe jer på vej, i gennem min rådgivnings virksomhed kan jeg tilbyde jer et komplet koncept indeholdende rigtig dygtige textil producenter i Kina samt speditører så du får leveret dine producerede vare ved døren her i Danmark.

I får ligeledes kalkulationer over alle relaterede udgifter inkl. import, fragt samt produktion.

Jeg har mange års erfaring med denne type rådgivning samt 35 faste samarbejdspartnere i Kina og et endnu større netværk

Hvis I er interesseret i at høre mere kan du bare ringe 81759400 eller sende en mail her@fcic.dk

Vores hjemmeside er www.fcic.dk

Hilsen

Henrik

FCIC Consulting

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Rydiander:
Jeg kan hjælpe jer på vej, i gennem min rådgivnings virksomhed kan jeg tilbyde jer et komplet koncept indeholdende rigtig dygtige textil

Som altid kan Henrik hjælpe, sjovt nok har hans firma altid ekspertisen og stor erfaring indenfor det pågældende område, stort det uanset hvad du skal have produceret!   Med de mange reklamer der efterhånden er posten fra FCIC Consulting virker rimeligt desperat.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det bliver nævnt er der en masse ældre debatter hvor mange af de centrale elementer ved opstart af tøjmærke bliver debatteret.

God vind med projektet :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Som altid kan Henrik hjælpe, sjovt nok har hans firma altid ekspertisen og stor erfaring indenfor det pågældende område, stort det uanset hvad du skal have produceret!   Med de mange reklamer der efterhånden er posten fra FCIC Consulting virker rimeligt desperat.

Skulle til at skrive det samme. :p 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)