Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på ny side jeg arbejder lidt på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået oprettet denne side

ebanker.dk

Jeg sidder og i gang med at rette alt til på siden, de tekster som er lavet og var med i den pakke jeg købte, skrive nogen nye indlæg og div

Skal også have lagt noget foto ind med eks på budget og div, så det  er ikke stavefejl  ogsådan noget jeg tænker på pt.

Men tænket det var bedre med lidt kritik Ros nu hvor jeg var igang med at ændre ting på siden, end at evt skulle lave en masse om bagefter.

Men har da fået en kunde igennem pt, så helt håbløst er det da ikke.

Mere sådan noget som skal jeg lave et nyhedsbrev, skal jeg oprette FB, og andre forslag

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald lige få læst dine tekster igennem, der er en hel del fejl.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak,

jeg er ved at gå det igennem for stavefejl og opsætning, men det går ikke så stærkt, for har ikke prøvet WP før.

Tilmeldt 18. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ebanker.dk, det er ellers et helt ok domænenavn. Det er også en god ide, men jeg tror i skal have nogle medarbejder billeder og lidt mere information om hvem i er (link til linkedin profiler) før jeg personligt ville overveje jeres løsning.
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg synes at sideopsettet er fint nok, men selvfølgelig skal design og tekster rettes og der skal (flere) billeder på.

Jeg savner en rigtig beskrivelse af hvad det er for et firma og hvem alle de ansatte er? Når man slår sig på at kunne økonomi vil det være aktuelt at kunne få et lille indblik i firmaets økonomi, og vide hvilke forskellige uddannelser de ansatte har. Helt klart med billeder og beskrivelse af hver enkelt (hvis det altså er flere)+ hvilket juridisk ansvar I som selskab har ovenfor kunderne. (Der er jo forskellige regler for feks en statsaut. Revisor og en regnskabsmddarbejder e.l) også ville det være interessant at vide hvilken selskabsform det er tale om her...

Personlig ville jeg ikke vælge jeres løsning, men måske er der andre?!?

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tak det er sådan noget jeg kan bruge til noget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)