Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oprette en ny konto ved brug af Paypal til mine kunder ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til at man kan benytte det samme visakort til to forskellige paypal konti. Så må jeg i banken og få mig et ekstra visakort :(

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:
Det ser ikke ud til at man kan benytte det samme visakort til to forskellige paypal konti. Så må jeg i banken og få mig et ekstra visakort :(

Eller også blot fjerne kortet fra din gamle konto, for derefter bruge samme kort til at bekræfte den nye konto... Det gør du ved at logge in på din gamle konto, og holde musen over "My Profile" og derefter vælge "Ad/Remove Creditcard".

vh,

Sami.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Sami :)

Det ender nok med at jeg gør det på den måde. 

Men hvis jeg vil have to adskilte Paypal konti, en privat og en erhvervs, skal man så ikke have to visakort ?

En anden ting - I min magento backend, kan jeg vælge mellem at oprette en "Paypal website payments standard", er det ikke korrekt, at det er den jeg skal aktivere, hvis jeg vil give mine kunder mulighed for at betale med visakort, uden at have en paypal konto ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)