Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oprette en ny konto ved brug af Paypal til mine kunder ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer kraftigt at benytte Paypal som betaling til mine kunder. Men da jeg allerede har en konto hos Paypal, der er tilknyttet mit Dankort, kunne jeg nemt forestille mig et rod det ville blive, når der kommer gang i butikken.

Ville det derfor være bedst at oprette en helt ny Paypal konto, tilknyttet en ny email adresse, samt et helt andet kontonummer ? Eller kan man have flere konti tilknyttet een og samme email adresse ?

Og er det i øvrigt en ganske alm Paypal konto man skal oprette, eller skal den laves i en firma-version, hvis man altså kan det ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en firma konto for at kunne tilbyde kort løsninger til dine kunder.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du skal have en firma konto for at kunne tilbyde kort løsninger til dine kunder.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener.

Mener du en firmakonto i banken, eller en firmakonto hos Paypal ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Han mener en erhvervskonto hos Paypal.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, erhvervskonto hos paypal ;)

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så langt så godt. Mange tak :)

Jeg er løbet ind i et nyt spørgsmål - ud af mange sikkert :)

Jeg er igang med at oprette en erhvervskonto hos Paypal, og skal nu linke Paypal til min bankkonto. Min konto i banken, som jeg vil bruge til firmaet, er en ganske alm konto uden et kort tilknyttet. Paypal vil nu have kortoplysninger, så som udløbsdato, sikkerhedskode og om det er et Visa...osv. Men det er jo bare en alm konto jeg vil benytte til den del. Er man tvunget til at have et Visakort, for at kunne gennemføre slag gennem Paypal ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er ret sikker på at du bliver nødt til at have et kredit/debit kort tilknyttet firma kontoen. Og lige husk på, at når folk betaler med paypal, kommer pengene til at blive adderet til din Paypal saldo. Det bliver ikke overført til din firma konto, med mindre du selv gør det manuelt.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder nu og kigger det nærmere igennem. Det er korrekt at man skal aktivere sin paypal-konto med et Visakort.

Jeg har så også fundet dette under - My Business Setup  > Manage my money > Add a Bank account - (Adding a bank account lets you withdraw/transfer money from your PayPal account to your bank account.)

Det jeg så tænker er - kan jeg mon aktivere min Paypal konto med mit Visa/Dankort (som ikke skal bruges til firmaet!) og så tilføje min firmakonto, hvortil jeg så kan overføre de penge som kunderne indbetaler ?

Det er vigtigt at mit Dankort og firmakonto ikke får noget med hinanden at gøre, da jeg gerne vil holde de to ting adskilt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens aktivere kontoen med det kort og så tilknytte din firmakonto efterfølgende - det er blot deres bekræftelsesforløb der gør, at man skal tilknytte et kreditkort - dette bruges dog ikke til udbetaling, der bruger du blot den konto du efterfølgende vælger.

En anden ting :) På din side står der "Langærmet trøjer" - det er der ikke noget der hedder. Det hedder enten Langærmet trøje eller Langærmede trøjer. Klassisk fejl ;)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas, både for Paypal hjælpen og med de langærmede trøjer :)

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)