Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelse ved køb af server

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er ved at hjælpe en ven med lejning af en server. Da jeg tjekker op på betingelserne kommer jeg i tvivl om det er lovligt det jeg læser.

"Fortrydelsesret

Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret, så længe serveren ikke har været i brug. Er serveren taget i brug frafalder fortrydelsesretten og det vil ikke længere være muligt at få lejeudgiften for den valgte periode retur. Bemærk at der er tale om en serviceydelse og ikke et håndgribeligt produkt."

Men da serveren er til at folk kan spille på, gøre det så ikke at når serveren er startet op, en tilfældig person til slutter til serveren, så forsvinder fortrydelsesretten? Er meget i tvil omkring dette.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis serveren bliver startet op, er den så ikke taget i brug uanset om nogen forbinder eller ej?

Umiddelbart vil det være min holdning, men jeg mener også at 'taget i brug' i de betingelser bør uddybes

Det afhænger selvfølgelig også af produktets art og form.
Måske du kan linke til det?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at det er prekonfigurerede serveropsætninger.

Mit bedste bud på hvornår det anses for at være taget i brug, må være ved første forbindelse til serveren uagtet hvem det er.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, nu binder du dig ikke andet end 1 måned, hvis du betaler 1 måned forud, dvs. du maks mister 329kr ved en 32 slot server.

Og forudbetaling på 12 måneder mister du maks 3348kr.

Du har haft muligheden for at købe 1 måned for at teste det ud, så personligt forstår jeg ikke helt problemet, det er en lille mængde penge det drejer sig om.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)