Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super ide hvor alt er planlagt. Skal bruge en med kautionist... tjene mange penge i en fart

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nizoo:
på en god dag kan man komme op på 35000 og dem er der kun 8 af på en mdr . den lave lidt over 20.000 på en normalt uge

Jeg havde regnet ud at 7000 var en dårlig dag og 35000 var en god dag. Det jeg ville frem til var at du "kun" har 8 gode dage på en måned. 8 gode dage om måneden er 2 gode dage om ugen, dvs. mindst 70.000 om ugen? Men hvis det kun er op til 35.000 på en god dag, så er det igen fuldstændig umuligt at regne ud. 

Som andre siger skal du sætte dig ned og udføre et ordenligt regnskab og budget, som rent faktisk giver et indtryk af hvordan det går forretningen - og det skal selvfølgelig kunne bakkes op af bilag, når du får en seriøst investor/partner på pinden. 

Mht. nedgang i restaurationsbranchen, så virker det egentlig til at være stabilt her hvor jeg arbejder. Jeg er tilknyttet 6-8 forskellige diskoteker og barer, og de sidste par år har rigtigt nok været hårde, men det lyser lidt op her. Det går langsomt og der er en helt anden tankegang mht. at tage i byen hos de "unge" (jeg er selv kun 25, så det lyder skrækkeligt i mine ører at kalde dem unge :-D ), som man skal overkomme, end da jeg selv startede. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker opslag som disse :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har deaktiveret privat beskeder. Vil gerne have nogle flere informationer omkring projektet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Du har deaktiveret privat beskeder. Vil gerne have nogle flere informationer omkring projektet.

Jeg har ellers modtaget en privat besked fra ham for et par timer siden. Baseret på beskedens indhold, vil jeg egentlig tro han bare er en troll. Jeg vil af hensyn til at han måske mente det seriøst, ikke gengive beskeden her, men i mine øjne var det nogle lettere foruroligende idéer han kom med. 

Jeg er ihvertfald ude.

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder yderst spændene. Det ser jeg frem til :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)