Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super ide hvor alt er planlagt. Skal bruge en med kautionist... tjene mange penge i en fart

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide, men den er endnu, svær at forklarer, da den type forretning ikke eksistere i danmark

Der er et hyggeligt sted til overtagelse, med omsætning som kan lige køre rundt .Stedet er kendt, har fast kundekreds, dygtigt og stabile personale, medfølgende inventar,  (diskotek inventar i form af, overvågnings-udstyr  DJ og diskoteks udstyr , køreskabe og is og opvask maskiner plus varer lager)

Stedet har beliggenhed på gågaden samt, liggende på første parket til havnen/ Øresund.

 Hvor der er udsigt til kornborgslot og Sverige 

Har tænkt at tilføje noget nyt der vil øge omsætningen samt, kundekredsen.eriøse investorer    

Jeg har tænkt mig at invester 300,000 for, at overtage virksomheden. Der skal bruges en med kautionist/partner til invester 100,000kr som skal gå til ombygning og leje . og vil dermed være eje af 25% af virksomheden ...

nuværende omsætning pr dag 7 -35000 

forventede omsætning pr dag . 10-65,000 

nuværende udgifter pr mdr. 65,000 hvor ca 25,000 er løn til personlaget ..

forventede udgifter pr mdr. 45,000 hvor ca 25,000 er løn til personlaget .

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ikke for at hakke på dig, men hvis du skal have nogen til at spytte 100.000 i noget, bør du nok udarbejde en bedre salgs tale, og få rettet tastefejl hist og her. Ellers er der ingen der vil tage det alvorligt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nizoo:

nuværende omsætning pr dag 7 -35000 

forventede omsætning pr dag . 10-65,000 

nuværende udgifter pr mdr. 65,000 hvor ca 25,000 er løn til personlaget ..

forventede udgifter pr mdr. 45,000 hvor ca 25,000 er løn til personlaget .

Ret imponerende, hvis at du på 2 dage, kan tjene nok til hele månedens udgifter. Så går det da tjeppt med at få noget likviditet til ombygning mv.

Skal der forstås således at du selv smider 200k i projektet og mangler en partner som vil smide 100k i det??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

nizoo:

nuværende omsætning pr dag 7 -35000 

7.000-35.000 pr. dag siger absolut intet. Du må komme med nogle bedre tal - selv et gennemsnit pr. dag, ville være et bedre målestok end det der. Hvilke dage er der f.eks. flest af? Dem med 7.000 i omsætning eller dem med 35.000? Jeg arbejder selv som DJ og Bartender, på 6. år, så kender lidt til branchen. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nikolaj

på en dårlig dag kommer der ca 7000 ind og på en god dag kan man komme op på 35000 og dem er der kun 8 af på en mdr . den lave lidt over 20.000 på en normalt uge

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et lidt specielt regnestykke du har opstillet der, og jeg tror hvis du skal have seriøse investorer eller kautionister, så er du nødt til at gøre dit regnestykke og din formulering mere forståelig.

Du skriver om 20.000 på en uge - men der kommer 7.000 ind om dagen mindst og man kan komme op på 35.000 - min lommeregner må være defekt eller også er der et eller andet helt galt.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

har tænkt mig at smide 300,000 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

nizoo:
på en dårlig dag kommer der ca 7000 ind og på en god dag kan man komme op på 35000 og dem er der kun 8 af på en mdr . den lave lidt over 20.000 på en normalt uge

5 dårlige dage af 7000kr er stadigvæk 35000kr. Så hvordan kommer du lige frem til 20000kr på en normal uge ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke får at være lyseslukker. men natklub branchen har det ikke for godt  fortiden folk gider ikke bruge så mange penge i byen mere det vil helt sidde der hjemme eller på en bar  har set op til flere steder gå ned  selv nogle Huse var Nox Network (Danmarks største diskoteks kæde) er blevet reduceret kraftigt. Der med at sige ikke  alt  håb er ude   der er nogle steder der tjener penge i nu  Men det går den forkerte vej for natklub branchen.

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

tror de 20.000 kommer af, at han kun har åbent 3 dage i ugen
Som jeg forstår det har han et diskotek/bar, og de må så have åbent tors-lørdag.
Dog finder jeg det underligt at du skal ud og låne penge hvis du har 20.000 på en normal uge.

Men syntes lige du skal lave et ordenlig forarbejde, for tvivler på at folk vil skyde penge i som du stiller det op, det er uoverskuelig og giver lidt mening. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)