Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback og råd til min investeringsside InvestEd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har lavet denne blog/læringsside, der som formål skal lære danskere om investering og finans.

På siden har jeg lavet en finansordbog med finansielle begreber, som folk kan slå op i, hvis der er et begreb, de ikke forstår.

Derudover vil jeg skrive en masse artikler og guides om hvordan man bør bære sig ad, hvad der rører sig samt give god råd og analyser på finansmarkedet.

Jeg lægger dagligt tekster ud, så der kommer rigtig meget indhold på siden. Derfor vil jeg rigtig gerne have gode råd til, hvordan alt dette indhold skal sættes ordentlig op, så det ser godt ud, og som er brugervenligt for læseren. Har jeg båret mig rigtigt an mht. design og opsætning?

Jeg vil senere forsøge mig med noget AdSense/affiliate, så jeg kunne også rigtig godt tænke mig nogle råd til, hvordan jeg bør bære mig an med det, og hvordan det skal sættes op på siden. 

Dette er min side: Finans og investering 

Jeg takker mange gange på forhånd.
- Oliver 

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes design og overskuelighed er super på din side. At det fremstår som læsevenligt og let at finde emner der er interessant er virkelig lækkert. De andre områder Kan jeg ikke hjælpe dig med :) men positiv oplevelse herfra.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre Mille. Godt at vide, at jeg er på rette vej :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)