Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør c++ til rfid app til Windows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en programmør der kan hjælpe med at lave en lille Windows app til mit rfid projekt. Jeg har et demo software, api og commandsheet over hvilke kommandoer man kan kommunikere med rfid chippen gennem læseren. Jeg skal have lavet et der har en brugervenlig brugerflade og så skal der laves 5-6 mindre funktioner. Det er til demonstration for kunde og derfor skal det "bare" være sat sammen til dette formål.

Håber der er en dygtig programmør der vil komme med en god - evt timepris - eller fast pris.
Det haster
Mvh Emil

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Mentium Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg tror du får svært ved at aflæse RFID med WP, så vidt jeg ved har de ikke RFID support. Jeg kan ikke helt tolke om det er mobilen der skal scanne eller om det er noget ekstra hw du kobler på? Så en mulighed kunne være at benytte sig af NFC hvis du ikke er bundet for hårdt op på et setup?

Hvis du skal interagere med NFC kan dette også klares igennem c#.

For at få en lidt bedre forståelse: Er det en c++ api? Er api'en Windows phone api? Køre demo sw på PC?

Du kan også skrive en pb til mig hvis det er.

Mvh. Mads

Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

pb sendt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)