Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Playstation Cafe (Har brug for nogen til lave program til Playstation)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude

I må undskylde hvis jeg har placeret mit indlæg et forkert sted.

Jeg arbejder med et Playstation Cafe projekt, Det er jo ligesom et netcafe bare med Playstation.

Jeg ligger ud med 8-10 Playstation, og så ved jeg ikke om man skal købe 8-10 styks af hver spil, eller om man kan få spillene ned på alle play stations? 

Hvad gør man med Playstation konto? Kan man lave system hvor min kunder kan oprette en konto, eller bruge deres egne kontoer når de vil spil på f.eks. Fifa?

Og kan man få et system til Playstation, som slukker efter ens tid er opbrugt (Ligesom det netcafeen har)

Og hvad vil det koste mig??

Håber der nogen der kan hjælp mig der ude, har ikke styr på it, programmer osv.

På forhånd Tak

Milady 

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil starte med at sige at det lyder som en spændene ide :)

Med hensyn til ¨program¨ til at styre tiden vil jeg nok råde dig til at kontakte Sony for at høre om det er muligt at lave eksterne styre programmer ,

med henysn til spillende så vil jeg tro du skal bruge et spil til hver konsol da de jo køre fra disken, og så er der jo det men licensen til spillet ..

Men igen rigitg god ide og held og lykke med projektet :)

Mvh Daniel

Security Danmark 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Hvad er der med licensen? Hvad er det nu det er ? :)

Hvad med sådan noget med at mine kunder kan bestille slik, snaks, drikke osv. Fra sådan nogen små tabeltes? 

- Milady

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Milady93:
Hvad gør man med Playstation konto? Kan man lave system hvor min kunder kan oprette en konto, eller bruge deres egne kontoer når de vil spil på f.eks. Fifa?

Du har som regel et PSN Login, som du kan bruge, PSN loginet gemmer alle data fra f.eks. FIFA (hvis jeg husker rigtigt)

Men til dem som kommer der ned og opretter Fifa er det også nemt :)
Man kan altid oprette et nyt PSN login, og hvis man har spillet kan man også aktivere den sådan hver enkelte bruger kan spille.
Håber dette hjalp dig lidt :)

Milady93:
Og kan man få et system til Playstation, som slukker efter ens tid er opbrugt (Ligesom det netcafeen har)

Dette er så et mindre problem, for mange online spil, såsom fifa, cod, battlefield osv, spiller man i mod andre, så her bestemmer du ikke selv tiden, så du kan risikere at blive smidt af midt i et spil (så kommer de nok ikke igen)

dog kan du vel via dit TV sætte den til sluk?
Og jeg tror også du kan gøre det med Playstations, dog er det manuelt og noget du skal gøre altid

Håber dette hjalp lidt :) 

 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Men kan man lave playstation konto'er?

Det med tv'et er virkelig GOD IDEE :D 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en playstation har ikke en bestemt konto 

Her bliver der lavet en PSN bruger (kan bruges på alle playstations) så kører du bare den derfra :)

">https://www.youtube.com/watch?v=rn_bJaSqzFg
Skulle gerne vise det 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)